Služba

Virtuálne Sídlo

Vedeli ste, že ak máte sídlo firmy u seba doma otvárate tým dvere úradom do svojho súkromia? Kedykoľvek Vám môžu na ne zaklopať, napr. v rámci kontrolnej činnosti a Vy ste povinný pustiť ich ďalej.

Oddelenie súkromia od podnikania je jeden z dôvodov prečo mať sídlo firmy u nás. My sa postaráme o Vašu došlú poštu a pomocou našej aplikácie na evidenciu pošty si ju môžete sami spravovať a máte o nej prehľad z ktoréhokoľvek miesta na zemi.

Každá firma potrebuje mať svoje sídlo pre účely zápisu do príslušného registra (živnostenský, obchodný, ...).

Virtuálne sídlo je ideálna voľba pre začínajúce, ale aj zabehnuté malé a stredne veľké firmy, ktoré z rôznych dôvodov nepotrebujú, nechcú alebo nemôžu mať vlastné alebo prenajaté kancelárske priestory pre riešenie svojej administratívy. Benefitom využitia tejto služby je najmä finančná úspora spočívajúca v minimalizovaní prevádzkových nákladov a tiež časová úspora, keďže činnosti súvisiace s prijatou poštou prenesiete na nás, čím Vám vznikne voľný časový priestor, ktorý môžete využiť na rozvoj svojho podnikania alebo ho môžete venovať rodine.

Virtuálne sídlo u nás zahŕňa najmä:

  • vystavenie dokumentu – Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
  • označenie poštovej schránky a vstupu do virtuálnej kancelárie
  • príjem a úschova prijatej pošty
  • on-line evidencia prijatej pošty
  • notifikácia o prijatej pošte na e-mail
  • foto a odváženie prijatej zásielky
  • osobné vyzdvihnutie doručenej pošty

Doplnkové služby, ktoré je možné využívať v aplikácii za poplatok:

  • doposielanie prijatej pošty na zvolenú poštovú adresu
  • skenovanie prijatej pošty
  • skartovanie zásielok
  • príjem elektronických dátových správ

Benefity

Výhody virtuálneho sídla v OMEGA Consulting

Moderná aplikácia pre správu pošty

Pár kliknutiami si necháte poštu preposlať, naskenovať alebo ju označíte na skartovanie.

Notifikácie o prijatej pošte na e-mail

Už nemusíte každý deň kontrolovať svoju poštovú schránku, o pošte sa dozviete vždy e-mailom.

Stabilné virtuálne sídlo

Naša adresa Vám bude k dispozícii dlhé roky ako Vaše sídlo v registroch.

Adresa v širšom centre krajského mesta Trenčín

Menej rušná lokalita s možnosťou neďalekého parkovania (do 100m) v prípade osobného vyzdvihnutia pošty alebo návštevy kancelárie za iným účelom.

Riadne označenie Vášho subjektu

V prípade návštev štátnych úradov a inštitúcií sa nestane, že Vaša firma nebude nájdená. Prvý kontakt vybavíme za Vás.

Výhodná cena

Sme radi, že Vám môžeme poskytnúť cenovo jedno z najvýhodnejších Virtuálnych sídiel.

Možnosť využitia ďalších služieb so zľavou

S Virtuálnym sídlom u nás automaticky získavate zľavu z cien pri využití ďalších našich služieb.

Profesionálny tím a prístup

Tím s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý vám vždy pomôže, poradí alebo sa postará aj o ďalšie potreby vášho biznisu.

Už žiadne zbytočné telefonáty

Moderná a jednoduchá aplikácia na správu pošty.

Správa prijatej pošty prostredníctvom našej webovej aplikácie je skutočne jednoduchá a intuitívna.

evidencia pošty aplikácia

Informácie o novo prijatej a zaevidovanej pošte dostanete notifikáciou na e-mail a potom je už na Vás kedy a čo s prijatou poštou spravíte. O jej preposlaní, skartovaní alebo naskenovaní rozhodujete iba Vy a to v aplikácii. Nemusíte s nikým volať, ani si vymieňať e-maily, aby ste sa k pošte dostali. Stačí si všetko podľa potreby vyklikať.

Cenník

Cenník Virtuálneho sídla - ceny sú uvedené bez DPH

Obdobie Cena
Registračné sídlo - 1 rok
300€
Registračné sídlo - 2 roky
552€
Registračné sídlo - 3 roky
792€
Registračné sídlo - 4 roky
960€
Registračné sídlo - 1/2 roka
240€

Často kladené otázky

Neviete nájsť odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláru.

Poskytujete sídlo pre živnostníkov tzv. "Miesto podnikania"?
Áno.
Čo je potrebné vykonať, aby som mal u Vás virtuálne sídlo?
Zaregistrujete sa na našom webe do členskej zóny a vyplníte údaje o firme, pre ktorú chcete virtuálne sídlo. Po schválení Vašej registrácie vyplníte objednávku, na základe ktorej Vám vystavíme zálohovú faktúru. Po jej zaplatení Vám pošleme dokument - Súhlas vlastníka nehnuteľnosti, ktorý je potrebný ku vykonaniu zápisu sídla firmy v obchodnom registri.
Ako rýchlo sa viem dostať k dokumentu - Súhlas vlastníka nehnuteľnosti?
Zvyčajne dokument posielame na druhý pracovný deň od úhrady zálohovej faktúry.
Aké je minimálne možné obdobie objednania Virtuálneho sídla?
Minimálne obdobie je 1/2 roka.
Preberáte aj poštu do vlastných rúk?
Áno, na základe Vášho splnomocnenia na preberanie pošty určených do vlastných rúk.
Ako sa dozviem, že na moju firmu prišla nejaké pošta?
Informácie o novo prijatej pošte dostanete notifikáciou na e-mail. V našej webovej aplikácii na evidenciu prijatej pošty si viete pozrieť podrobnosti o zaevidovanej pošte.
Ako sa dostanem do webovej aplikácie na evidenciu pošty mojej firmy?
Na našom webe sa prihlásite do členskej zóny a v nej nájdete evidenciu pošty Vašej firmy.
Môžem si prísť osobne vyzdvihnúť doručenú poštu?
Áno, v pracovné dni od 9:00 hod. do 15:00 hod., okrem obednej prestávky medzi 12-13 hod., v našej kancelárii na adrese Piaristická 6836, Trenčín.
Ako overujete, komu osobne odovzdávate doručenú poštu?
Pri osobnom preberaní pošty sa preberajúci musí preukázať občianskym preukazom. Následne overíme, či preberajúci je oprávnený preberať poštu za Vašu firmu nahliadnutím do evidencie oprávnených osôb na preberanie pošty, ktoré ste zadali vo webovej aplikácii na evidenciu pošty.
Chcem vidieť obsah konkrétneho listu, skenujete prijatú poštu?
Áno, na požiadanie. V rámci aplikácie označíte poštové zásielky, ktoré chcete oskenovať. My Vašu požiadavku vybavíme do nasledujúceho pracovného dňa, t.j. nahráme skeny v rámci zaevidovanej poštovej zásielky. Skenovanie, podobne ako ďalšie doplnkové služby ako preposielanie pošty na zvolenú adresu alebo skartovanie, je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka a je potrebné mať dostatočný kredit.
Ako bude sídlo firmy označené?
Na poštovej schránke bude umiestnená menovka Vašej firmy, spolu s ostatnými firmami, ktoré využívajú službu Virtuálne sídlo.
Môžem mať u Vás Virtuálne sídlo aj keď mám dlh voči štátnym inštitúciám a iným tretím osobám?
Áno, v prípade, že posúdenie registrácie Vašej firmy v členskej zóne bude úspešné.
Chcel by som presunúť sídlo spoločnosti ku Vám. Viete zariadiť aj zmenu sídla spoločnosti v obchodnom registri?
Áno. Ak o uvedenú službu máte záujem, v objednávkovom formulári Virtuálneho sídla túto možnosť jednoducho zaškrtnete.
Presúvam ku Vám moju firmu. So zmenou sídla firmy zároveň budem realizovať aj ďalšie zmeny, vrátane zmeny obchodného mena (názov firmy). Aký názov firmy mám uviesť v objednávke virtuálneho sídla, súčasný alebo budúci?
Na obchodný register sa prikladá Súhlas s umiestnením sídla na súčasný názov firmy.
Viete mi aj založiť firmu?
Áno. Uveďte to prosím v rámci objednávkového formulára na Virtuálne sídlo.
Faktúra za Virtuálne sídlo pre novozakladajúcu s.r.o. bude vystavená už na firmu, aj keď ešte neexistuje?
Nie. Faktúra bude vystavená na Vás ako súkromnú osobu a budúceho spoločníka novozakladajúcej s.r.o., keďže firma ešte neexistuje. Po založení firmy si predmetnú faktúru môžete dať do účtovníctva novozakladajúcej firmy ako oprávnené náklady súvisiace so založením firmy.
Ak budem mať virtuálne sídlo u Vás, môžem túto adresu používať v oficiálnych firemných dokumentoch?
Áno, samozrejme.

Ak s podnikaním ešte len začínate alebo ste vo fáze optimalizovania Vašich procesov, pomôžeme Vám aj s ďalšími vecami. Spravíme Vám daňové priznanie alebo sa postaráme aj o celé vedenie účtovníctva. Taktiež môžete na nás delegovať povinnosti z oblasti personalistiky a miezd a pre potreby stretnutí, či prezentácií Vám poskytneme zasadaciu miestnosť so všetkou potrebnou výbavou. V prípade zmien vo firme zrealizujeme ich zápis v registroch, príp. Vám alebo pre Vašich známych založíme aj novú živnosť alebo s.r.o.. Ak ste freelancer alebo potrebujete kanceláriu len na určitý čas, naša jednodňová kancelária je Vám tiež k dispozícii.