Služba

Prenájom zasadacej miestnosti

Zanechajte lepší dojem na vašich klientov

Reprezentatívna zasadacia miestnosť je ideálnym miestom na osobné stretnutia s obchodnými partnermi. U nás v Trenčíne vám radi takúto moderne vybavenú miestnosť poskytneme.

Stretnutia na káve alebo v obývačke nie sú vždy najvhodnejšou voľbou, preto ak potrebujete priestor, kde budete mať súkromie, moderné technické vybavenie a bezproblémové parkovanie, sme tu pre vás.

Naša zasadacia miestnosť sa nachádza v širšom centre Trenčína v tichej lokalite s minimálnou premávkou. Toto dostupné miesto vám umožní sústrediť sa na váš biznis, obchodné jednanie, prezentácie alebo školenia bez rušivých vplyvov.

Výhody

Benefity prenájmu zasadacej miestnosti u nás

Prenájom zasadacej miestnosti v OMEGA Consulting prináša mnoho výhod a vylepšení pre vaše podnikanie. Tu je prehľad tých hlavných benefitov:

Moderné priestory

Ponúkame vám klimatizované priestory, kde môžete realizovať svoje biznis rozhodnutia, diskutovať o projektoch a spolupráci s obchodnými partnermi.

Technické vybavenie

Naša zasadacia miestnosť je vybavená internetom, TV monitorom, dataprojektorom, tlačiarňou a písacou tabuľou. Všetko, čo potrebujete pre efektívne stretnutia.

Parkovanie a dostupnosť v Trenčíne

Nachádzame sa v tichej lokalite s možnosťou pohodlného parkovania. Máte možnosť parkovať na parkovisku oproti reštaurácii La Piazzetta alebo na Kollárovej ulici.

Small Catering

V cene prenájmu je zahrnutá káva a čaj. V prípade záujmu zabezpečíme pre vás drobné občerstvenie. Zľavy pri pravidelných prenájmoch

Zľavy pri pravidelných prenájmoch

Ak si u nás prenajímate zasadaciu miestnosť pravidelne a viackrát do mesiaca, môžete sa tešiť na výhodnejšie ceny.

On-line objednávanie

Ponúkame prehľadný systém elektronického objednávania vybraných hodín, čo uľahčuje proces rezervácie.

Možnosť využitia zasadačky aj mimo pracovnej doby

Ak potrebujete miestnosť mimo bežných pracovných hodín (8:00-16:00) alebo cez víkend, po dohode vám ju poskytneme.

Profesionálny prístup

V prípade potreby sme pripravení pomôcť, poradiť a postarať sa aj o ďalšie oblasti vášho podnikania.
Ak si u nás prenajmete zasadaciu miestnosť, môžete sa spoľahnúť na kvalitné služby a príjemné prostredie pre vaše obchodné stretnutia a podnikateľské aktivity.

Informácie o miestnosti

Detailné informácie o zasadacej miestnosti.

Výmera miestnosti
28m²
Odporúčaná kapacita
max. 7 osôb
Časový interval užívania
pracovné dni od 8.00 do 16.00 hod.
Cena
18€ /1hod. bez DPH (21,60€ s DPH)
Minimálny čas rezervácie
1 hodina - potom je možné pridávať po 30 minútach
Bezplatné storno rezervácie
24 hodín pred začiatkom objednaného termínu
V cene je zahrnuté
  • bezplatná Wifi
  • LCD televízor (využitie ako monitor)
  • bežné kancelárske potreby (zapožičanie)
  • spotrebný materiál (kancelársky papier A4 5ks/1osoba, spinky, ...)
  • pitná voda - 1L, káva alebo čaj / 1 osoba
Možnosť doobjednať za príplatok
Ceny sú uvedené bez DPH
  • small catering - chlebíčky (1,90€/ks-min. 5 ks), slané tyčinky (1,90€/balenie), zákusky (9€/malý tanier)
  • zapožičanie kancelárskej techniky a vybavenia (6€/1 zariadenie/rezervovaný čas -max. 8hod.):
    • notebook
    • dataprojektor
    • flipchart
Využitie služieb počas rezervácie
Ceny sú uvedené bez DPH
  • kancelárske služby:
    • kopírovanie/tlač - čiernobiele (0,20€/A4)
    • kopírovanie/tlač - farebne (0,30€/A4)
    • skenovanie (0,25€/A4)
    • skartovanie (0,15€/ list A4)

Cena prenájmu - 18€ / hod.

Cena je uvedená bez DPH. Výsledná cena je teda 21,60€/hod. s DPH.

Objednať zasadačku

Často kladené otázky

Ak nemôžete nájsť odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

Môžem si zasadaciu miestnosť prenajať aj ako súkromná osoba napr. za účelom práce na školskom zadaní s ďalšími študentmi?
Áno, samozrejme. Umožňujeme aj prenájom zasadacej miestnosti súkromným osobám, vrátane študentov, ktorí potrebujú miesto pre prácu na školských projektov s ostatnými spolužiakmi. Naše priestory sú vhodné pre rôzne typy stretnutí a činností, a sme radi, že môžeme pomôcť aj vám pri vašich študentských projektov.

Ak s podnikaním ešte len začínate alebo ste vo fáze optimalizovania Vašich procesov, pomôžeme Vám aj s ďalšími vecami. Poskytneme Vám virtuálne sídlo - našu adresu pre účely zápisu sídla Vašej firmy v príslušnom registri, spravíme daňové priznanie alebo sa postaráme aj o celé vedenie účtovníctva. Taktiež môžete na nás delegovať povinnosti z oblasti personalistiky a miezd a ak ste freelancer alebo potrebujete kanceláriu len na určitý čas, naša jednodňová kancelária je Vám tiež k dispozícii. V prípade zmien vo firme zrealizujeme ich zápis v registroch, príp. Vám alebo pre Vašich známych založíme aj novú živnosť alebo s.r.o..