Služba

Vedenie Účtovníctva

Ak chcete vedieť ako sa darí Vašej firme, ako hospodári a v akej kondícii je, bez správne vedeného účtovníctva sa nezaobídete.

Účtovníctvo je jeden zo “základných stavebných kameňov“ dobre fungujúcej a prosperujúcej firmy. Bez správne vedeného účtovníctva, ktoré je zdrojom najpodstatnejších informácií pre Vaše rozhodnutia sa môže firma dostať zbytočne do problémov. Preto, ak ste začínajúci podnikateľ alebo už nejaký ten čas podnikáte je vhodné obrátiť sa hneď na kvalitného poskytovateľa účtovníctva a súvisiacich služieb a predišli tak potenciálnym a hlavne nechceným problémom v budúcnosti.

S dôverou sa obráťte na nás, my Vám profesionálne spracujeme nielen jednoduché a podvojné účtovníctvo alebo daňovú evidenciu, ale aj mzdy a dane. Ušetrený čas a náklady z titulu delegovania týchto činností na nás môžete venovať rozvoju Vášho podnikania.

Rozsah spracovania účtovníctva založeného na pravidelnej, obvykle mesačnej spolupráci u nás zahŕňa najmä tieto činnosti:

  • Spracovanie, zaúčtovanie predložených dokladov a posúdenie ich formálnej a vecnej správnosti z hľadiska účtovného a daňového.
  • Vedenie účtovných kníh - peňažný denník, kniha pohľadávok a záväzkov, pokladničná kniha, kniha bankových dokladov, prehľad majetku, atď.
  • Poskytovanie priebežných informácii o hospodárskom výsledku, stave majetku, záväzkov, pohľadávok v dohodnutých časových intervaloch.
  • Vedenie evidencie DPH + vypracovanie daňového priznania pre DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu.
  • Vyhotovenie podkladov k inventarizácii majetku a záväzkov.
  • Vykonanie dokladovej inventúry ku dňu uzávierky.
  • Spracovanie ročnej účtovnej závierky (výkaz o majetku a záväzkoch, výkaz o príjmoch a výdavkoch).
  • Vypracovanie daňového priznania dane z príjmov FO, dane z motorových vozidiel, príp. dane z nehnuteľnosti.
  • Elektronická komunikácia (podania) s daňovým úradom.
  • Spracovanie, zaúčtovanie predložených dokladov a posúdenie ich formálnej a vecnej správnosti z hľadiska účtovného a daňového.
  • Vedenie účtovných kníh – hlavná kniha, účtovný denník, kniha pohľadávok a záväzkov, pokladničná kniha, kniha bankových dokladov, prehľad majetku, atď.
  • Vedenie analytickej evidencie, poskytovanie priebežných informácii o hospodárskom výsledku, stave majetku, záväzkov, pohľadávok v dohodnutých časových intervaloch.
  • Vedenie evidencie DPH + vypracovanie daňového priznania pre DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu.
  • Vyhotovenie podkladov k inventarizácii majetku a záväzkov.
  • Vykonanie dokladovej inventúry účtov hlavnej knihy ku dňu uzávierky.
  • Spracovanie ročnej účtovnej závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát, poznámky).
  • Vypracovanie daňového priznania dane z príjmov PO, dane z motorových vozidiel, príp. dane z nehnuteľnosti.
  • Elektronická komunikácia (podania) s daňovým úradom.

Výhody

Čo získate, ak delegujete vedenie účtovníctva na OMEGA Consulting?

Účtovníctvo jednoduché aj podvojné

Poskytujeme účtovné služby pre živnostníkov, slobodné povolania (lekár, notár, architekt, tlmočník, športovec, ...atď.), malé a stredne veľké firmy a iné organizácie. Pre platiteľov aj neplatiteľov DPH.

Správne vedené účtovníctvo

Účtovníctvo vedieme v súlade so zákonom o účtovníctve a ostatnými súvisiacimi právnymi predpismi v platnom znení tak, aby poskytovalo verný a pravdivý obraz o majetku a jeho zdrojoch.

Záruka kvality

Samozrejmosťou je neustále vzdelávanie nášho tímu účtovníkov prostredníctvom pravidelných školení a seminárov, čo následne umožňuje poskytovanie trvalo kvalitných služieb našim klientom v prostredí často meniacej sa legislatívy.

Pravidelné reporty výsledkov

V dohodnutých intervaloch Vám poskytneme priebežné výsledky o Vašom podnikaní, aby ste boli neustále v obraze a mali prehľad o Vašom podnikaní.

Férová cena ušitá na mieru

Spoluprácu ušijeme na mieru presne podľa vašich potrieb a požiadaviek.

Úspora času a financií

Ak ste živnostník alebo menšia firma je z pohľadu času a nákladov rozumnejšie a lacnejšie preniesť správu účtovníctva na externého spracovateľa. Ušetrený čas a financie môžete potom presmerovať do činností alebo aktivít, ktoré posunú Vaše podnikanie vpred.

Možnosť využitia ďalších služieb so zľavou

S účtovníctvom u nás automaticky získavate zľavu z cien pri využití ďalších našich vybraných služieb.

Profesionálny tím a prístup

Tím s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý vám vždy pomôže, poradí alebo sa postará aj o ďalšie oblasti vášho biznisu.

Objednanie účtovníctva

Contact us

Vypracovanie cenovej ponuky

Prosím vypíšte formulár a my Vám na základe poskytnutých informácií o spoločnosti vypracujeme orientačnú cenovú ponuku.

Cena za službu vedenia účtovníctva je stanovená individuálne na základe posúdenia charakteru, rozsahu a náročnosti poskytnutej služby v závislosti od množstva, pripravenosti a spracovania podkladov a dohody s klientom.

Pošlite nám správu

Často kladené otázky

Neviete nájsť odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláru.

Aký účtovný softvér používate?
Softvér od KROSu, ALFA plus (jednoduché účtovníctvo), OMEGA (podvojné účtovníctvo).
Je možné ku Vám prejsť s účtovníctvom aj v priebehu roka alebo len od začiatku účtovného obdobia?
Áno, je to možné kedykoľvek v priebehu roka.

Ak s podnikaním ešte len začínate alebo ste vo fáze optimalizovania Vašich procesov, pomôžeme Vám aj s ďalšími vecami. Poskytneme Vám virtuálne sídlo - našu adresu pre účely zápisu sídla Vašej firmy v príslušnom registri alebo Vám spravíme daňové priznanie. Taktiež môžete na nás delegovať povinnosti z oblasti personalistiky a miezd a pre potreby stretnutí, či prezentácií Vám poskytneme zasadaciu miestnosť so všetkou potrebnou výbavou. V prípade zmien vo firme zrealizujeme ich zápis v registroch, príp. Vám alebo pre Vašich známych založíme aj novú živnosť alebo s.r.o.. Ak ste freelancer alebo potrebujete kanceláriu len na určitý čas, naša jednodňová kancelária je Vám tiež k dispozícii.