Všeobecné obchodné podmienky


Článok I

Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb medzi obchodníkom a objednávateľom, predmetom ktorej je poskytovanie služieb alebo digitálneho obsahu ponúkaných prostredníctvom webovej stránky omegaconsulting.sk (ďalej len "zmluva").
  2. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy špecifikovanej v čl. 1 ods. 1 týchto obchodných podmienok. V prípade, že zmluvné strany uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia tejto zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  3. Predmetom týchto obchodných podmienok je vymedzenie práv a povinností zmluvných strán vyplývajúcich zo zmluvy a poskytnutie informácií v súlade s ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a iných relevantných právnych predpisov.
  4. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:
    • zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších
    • zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
    • zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov
    • zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov
    • zákonom č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov
    • zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov
    a s inými relevantnými právnymi predpismi.
  5. Právne vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami vyššie uvedených právnych predpisov, pričom právne vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom spotrebiteľom sa riadia Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa a právne vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom podnikateľom sa riadia Obchodným zákonníkom.
  6. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku.
  7. Objednávateľ registráciou do členskej zóny alebo zaslaním objednávky, podľa toho čo nastalo skôr, potvrdzuje, že sa s obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a bez výhrad s nimi súhlasí.
  8. Obchodník poskytuje pred uzavretím zmluvy spotrebiteľovi jasné a zrozumiteľné predzmluvné informácie podľa § 5 a § 15 zákona č. 108/2024 Z. z., a to najmä identifikáciu obchodníka, hlavné vlastnosti služby (služieb) alebo digitálneho obsahu, celkovú cenu vrátane dane a poplatkov, platobné a dodacie podmienky, poučenie o práve odstúpiť od zmluvy, spôsob uplatnenia reklamácie a informáciu o subjektoch alternatívneho riešenia sporov.
  9. Obchodník si za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie neúčtuje žiadne osobitné poplatky; objednávateľ hradí len bežný tarif jeho operátora.

Článok II

Vymedzenie pojmov

  1. Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.
    Obchodníkom, ktorý je zároveň prevádzkovateľom webovej stránky www.omegaconsulting.sk je:
    Obchodné meno: Omega Consulting, s. r. o.
    reg.: Obchodný register Okresného súdu Trenčín., odd. Sro., vl. č. 27403/R
    sídlo: Piaristická 6836, Trenčín 911 01
    IČO: 46 944 338
    DIČ: 2023653885
    IČ DPH: SK2023653885
    email: info@omegaconsulting.sk
    tel.: +421 908 414 644
  2. Objednávateľom (pred vykonaním objednávky aj ako záujemca) je osoba, ktorá uzatvorila zmluvu s obchodníkom, predmetom ktorej je poskytnutie služieb alebo dodanie digitálneho obsahu (ak sa poskytuje) podľa dohodnutých podmienok, a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ.
  3. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
  4. Podnikateľom je
    1. osoba zapísaná v obchodnom registri
    2. osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
    3. osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
    4. fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
  5. Zmluvou o poskytovaní služieb je zmluva, predmetom ktorej je poskytovanie poradenských služieb v oblasti podnikania a účtovníctva a iných služieb ponúkaných prostredníctvom web stránky omegaconsulting.sk spôsobom uvedeným v týchto obchodných podmienkach alebo osobne potvrdením objednávky oboma zmluvnými stranami.
  6. Zmluvou uzatvorenou na diaľku je zmluva medzi objednávateľom a obchodníkom dohodnutá a uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa najmä využitím webového sídla, mobilnej aplikácie, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
  7. Službou je niektorá zo služieb poskytovaných obchodníkom, ktoré ponúka prostredníctvom web stránky omegaconsulting.sk.
  8. Digitálnym obsahom sú údaje, ktoré sa vytvárajú a dodávajú v digitálnej forme. Na účely týchto obchodných podmienok sa za digitálny obsah považuje všetok obsah v digitálnej forme ponúkaný obchodníkom prostredníctvom jeho web stránky, internetového obchodu (ak je obchodníkom prevádzkovaný) alebo mobilnej aplikácie, najmä vzorové dokumenty, online kurzy, náučné videá, publikácie a pod..
    1. Kompatibilita: .DOCX/.PDF, bežné prehliadače (aktuálne verzie Chrome/Firefox/Edge/Safari), štandardné kancelárske aplikácie.
    2. Interoperabilita: bez potreby špeciálneho softvéru; vyžaduje sa prístup na internet a funkčná e-mailová adresa.
  9. Internetovým obchodom je webová stránka umiestnená na adrese www.omegaconsulting.sk, prostredníctvom ktorej môžu zmluvné strany uzatvoriť zmluvu.
  10. Orgánom dozoru je:
    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Ústredie: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27
    Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
    Odbor výkonu dohľadu
    email: tn@soi.sk
    tel. č.: 032/640 01 09.

Článok III

Charakteristika služieb

  1. Obchodník umožňuje prostredníctvom web stránky záujemcom objednať si niektoré z nasledovných služieb (príp. digitálny obsah) podľa podmienok stanovených v týchto obchodných podmienok:
    1. virtuálne sídlo
    2. prenájom zasadacej miestnosti
    3. prenájom kancelárie (jednodňová kancelária)
    4. založenie a zmeny v spoločnosti (živnosť a s.r.o.)
    5. vedenie účtovníctva
    6. mzdy a personalistika
    7. daňové priznanie
    Presná špecifikácia služieb vyplýva z týchto obchodných podmienok a web stránky obchodníka.
  2. Obchodník poskytne služby v rozsahu podľa zvolenej služby za podmienok uvedených v týchto obchodných podmienkach.

Článok IV

Členská zóna

  1. Každý záujemca o služby poskytované obchodníkom sa môže registrovať do členskej zóny na web stránke omegaconsulting.sk a vytvoriť si svoj užívateľský účet.
  2. Registrácia sa vykoná vyplnením a odoslaním registračného formulára na web stránke obchodníka. Registrácia do členskej zóny je bezplatná.
  3. Registrovať sa do členskej zóny môže fyzická osoba spôsobilá na právne úkony a staršia ako 18 rokov, fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba.
  4. Záujemca je povinný uviesť v registračnom formulári pravdivé údaje v rozsahu uvedenom obchodníkom. Objednávateľ je povinný údaje v členskej zóne aktualizovať pri ich zmene.
  5. Okamihom odoslania registračného formuláru záujemca prejavuje súhlas s týmito obchodnými podmienkami a podmienkami spracúvania osobných údajov.
  6. Členská zóna je určená výlučne pre registrovaného záujemcu a práva z nej nie je možné postúpiť na tretiu osobu. Prístup do užívateľského účtu v členskej zóne je chránený užívateľským menom a heslom. Registrovaný záujemca je povinný prihlasovacie údaje do členskej zóny chrániť tak, aby nedošlo k ich strate alebo sprístupneniu tretej osobe.
  7. Registrovaný záujemca je oprávnený využívať služby poskytované obchodníkom prostredníctvom členskej zóny. Niektoré služby ponúkané obchodníkom sú prístupné len registrovaným užívateľom prostredníctvom členskej zóny a niektoré sú prístupné aj bez potreby registrácie.
  8. Objednávateľ môže užívateľský účet v členskej zóne kedykoľvek vymazať. Pre tento prípad však berie na vedomie, že nebude mať už viac prístup k zakúpenému digitálnemu obsahu, resp. inému obsahu, ktorý si mohol prehliadať cez svoj užívateľský účet a všetok obsah, ktorý mal v užívateľskom účte bude vymazaný. Preto obchodník odporúča pred vymazaním si všetok obsah zálohovať.
  9. Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť užívateľský účet v členskej zóne v prípade, že objednávateľ porušil tieto obchodné podmienky alebo došlo k zániku zmluvy podľa týchto obchodných podmienok.

Článok V

Uzatvorenie zmluvy

  1. Záujemca si môže objednať jednotlivé služby niektorým z nasledovných spôsobov:
    1. prostredníctvom členskej zóny,
    2. cez rezervačný systém
    3. vyplnením objednávkového formuláru
    4. prostredníctvom emailu: info@omegaconsulting.sk
    5. osobne u obchodníka.

    1. Členská zóna
      Registráciou do členskej zóny získava registrovaný záujemca prístup k niektorým službám poskytovaným obchodníkom. V členskej zóne si záujemca vyberie požadovanú službu a túto objedná odoslaním objednávkového formulára prostredníctvom tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ (alebo s inou rovnocennou formuláciou). Prijatie objednávky je potvrdené automaticky. Po prijatí objednávky obchodník posúdi obsah objednávky a následne potvrdí alebo nepotvrdí uzatvorenie zmluvy. V prípade potvrdenia uzatvorenia zmluvy so spotrebiteľom doručí obchodník spotrebiteľovi potvrdenie s obsahom podľa § 17 ods. 12 a 13 zákona č. 108/2024 Z. z. na trvanlivom médiu (e-mail).
    2. Rezervačný systém
      Niektoré služby ponúkané obchodníkom je možné si objednať cez rezervačný systém, ktorý je prístupný v rámci členskej zóny, ale aj bez potreby registrácie. Ide najmä o prenájom zasadacej miestnosti a prenájom Jednodňovej kancelárie. Objednávateľ si vyberie vhodný termín, ktorý potvrdí odoslaním objednávky prostredníctvom tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ (alebo s inou rovnocennou formuláciou). Potvrdením objednávky sa považuje zmluva za uzatvorenú. V prípade potvrdenia uzatvorenia zmluvy so spotrebiteľom doručí obchodník spotrebiteľovi potvrdenie s obsahom podľa § 17 ods. 12 a 13 zákona č. 108/2024 Z. z. na trvanlivom médiu (e-mail).
    3. Objednávkový formulár
      Niektoré služby ponúkané obchodníkom je možné objednať zaslaním objednávkového formulára. Ak je objednávkový formulár súčasťou online rozhrania, objednávka sa odosiela prostredníctvom tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ (alebo s inou rovnocennou formuláciou). Pokiaľ sa objednávka týka služby, ktorej cena je priamo uvedená v objednávkovom formulári, obchodník potvrdí uzatvorenie zmluvy emailom. Pokiaľ sa týka o individuálnu požiadavku, pošle obchodník záujemcovi cenovú ponuku. Potvrdením cenovej ponuky sa považuje zmluva za uzatvorenú. V prípade potvrdenia uzatvorenia zmluvy spôsobom uvedeným v tomto bode so spotrebiteľom doručí obchodník spotrebiteľovi potvrdenie s obsahom podľa § 17 ods. 12 a 13 zákona č. 108/2024 Z. z. na trvanlivom médiu (e-mail).
    4. Email
      Niektoré služby ponúkané obchodníkom je možné objednať zaslaním objednávky prostredníctvom emailu: info@omegaconsulting.sk. Pri takto odoslanej objednávke je potrebné zaslať fakturačné údaje, popis služby alebo digitálneho obsahu, ktorý si objednávateľ chce objednať. Po prijatí objednávky obchodník posúdi obsah objednávky a následne potvrdí alebo nepotvrdí uzatvorenie zmluvy. Pokiaľ sa jedná o individuálnu požiadavku, pošle obchodník záujemcovi cenovú ponuku. Potvrdením cenovej ponuky sa považuje zmluva za uzatvorenú. V prípade potvrdenia uzatvorenia zmluvy spôsobom uvedeným v tomto bode so spotrebiteľom doručí obchodník spotrebiteľovi potvrdenie s obsahom podľa § 17 ods. 12 a 13 zákona č. 108/2024 Z. z. na trvanlivom médiu (e-mail).
    5. Osobne
      Zmluvné strany môžu uzatvoriť zmluvu aj osobne, a to potvrdením objednávky na požadované služby oboma zmluvnými stranami. Na takto uzatvorenú zmluvu sa nevzťahujú ustanovenia týkajúce sa zmluvy uzatvorenej na diaľku.
  2. Zmluva uzatvorená ktorýmkoľvek z vyššie uvedených spôsobov alebo iným spôsobom akýmkoľvek prostriedkom diaľkovej komunikácie sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. Meniť ju možno len na základe dohody zmluvných strán alebo z dôvodov uvedených v týchto obchodných podmienkach alebo v zákone.
  3. Odoslaním objednávky obchodníkovi spotrebiteľ výslovne potvrdzuje, že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 5 a § 15 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
  4. Zmluva je obchodníkom archivovaná po dobu najmenej piatich rokov za účelom jej úspešného splnenia a plnenia si povinností vyplývajúce mu z osobitných právnych predpisov.

Článok VI

Osobitné ustanovenia týkajúce sa jednotlivých služieb

Virtuálne sídlo

  1. Virtuálne sídlo je služba poskytovaná obchodníkom výhradne pre podnikateľov (B2B), v rámci ktorej obchodník umožní používať niektorú z vybraných adries ako sídlo spoločnosti, resp. miesto podnikania a udelí mu súhlas na zápis tejto adresy ako sídla alebo miesta podnikania do obchodného alebo živnostenského registra, resp. iného registra alebo evidencie ustanovenej osobitným zákonom. Služba Virtuálne sídlo v sebe ďalej zahŕňa: označenie poštovej schránky a vstupu do virtuálnej kancelárie; príjem, úschova a on-line evidencia prijatej pošty; notifikácia o prijatej pošte na e-mail; odfotenie a odváženie prijatej zásielky; osobné vyzdvihnutie doručenej pošty. Objednávateľ môže, ale nemusí využívať všetky služby poskytované v rámci služby virtuálneho sídla. Cena sa neznižuje pri nevyužívaní celého rozsahu služby.
  2. Objednávateľ si môže objednať službu výlučne prostredníctvom členskej zóny. Po prijatí objednávky obchodník posúdi obsah objednávky ako aj záujemcu a potvrdí alebo nepotvrdí uzatvorenie zmluvy. O tejto skutočnosti je záujemca informovaný mailom. Na uzatvorenie zmluvy nemá záujemca právny nárok a obchodník si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu so záujemcom, a to aj bez udania dôvodu.
  3. Objednávateľ berie na vedomie, že spoločnosť je povinná zapísať si sídlo v zákonnej lehote do obchodného registra, resp. iného registra alebo evidencie ustanovenej osobitným zákonom. Zápis sídla do obchodného alebo živnostenského registra nie je súčasťou dohodnutej ceny za virtuálne sídlo. Objednávateľ si môže zápis sídla do obchodného alebo živnostenského registra objednať ako samostatnú službu u poskytovateľa alebo si zabezpečiť zápis samostatne.
  4. Po potvrdení objednávky je objednávateľovi zaslaná zálohová faktúra. Objednávateľ môže zaplatiť dohodnutú cenu online cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom.
  5. Po jej zaplatení obchodník buď zabezpečí zápis sídla do obchodného registra, resp. živnostenského registra, ak bola táto služba objednaná spolu s virtuálnym sídlom alebo vystaví v lehote do 7 dní objednávateľovi súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zápisom adresy ako sídla spoločnosti.
  6. Virtuálne sídlo sa poskytuje na dohodnuté obdobie jeden /dva/tri roky, podľa možnosti zvolenej objednávateľom. Objednávateľ si môže 30 dní pred uplynutím tejto doby objednať predĺženie virtuálneho sídla opätovne na zvolené obdobie.
  7. Objednávateľ môže spolu s virtuálnym sídlom využívať aj doplnkové služby, ktorých poskytovanie však nie je súčasťou zaplatenej odmeny za poskytnutie virtuálneho sídla. V prípade záujmu o doplnkové služby si objednávateľ objedná prostredníctvom členskej zóny kredity v požadovanej hodnote a následne si vyberie, o ktoré doplnkové služby má záujem. Obchodník ponúka nasledovné doplnkové služby:
    1. Doposielanie pošty na zvolenú adresu
    2. Skenovanie prijatej pošty
    3. Skartovanie zásielok
    4. Príjem elektronických dátových správ.
  8. Cenník doplnkových služieb a ich presná špecifikácia vyplýva z webovej stránky obchodníka.
  9. Objednávateľ berie na vedomie, že k využívaniu vybraných doplnkových služieb je povinný udeliť obchodníkovi plnú moc. Objednávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi potrebnú súčinnosť.
  10. Objednávateľ má právo používať nehnuteľnosť, kde sa virtuálne sídlo poskytuje len ako virtuálne sídlo a nemá právo ju užívať akýmkoľvek iným spôsobom.
  11. Táto zmluva zaniká uplynutím doby, na ktorú bola dohodnutá. Každá zo zmluvných strán má možnosť túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu, a to písomným oznámením zaslaným druhej zmluvnej strane poštou alebo elektronickou poštou na zadaný email. Výpovedná doba je jeden mesiac, pričom začína plynúť prvý deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola doručená. V prípade zániku zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby trvania z dôvodu výpovede jednej zo zmluvných strán, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti zo zaplatenej ceny. V prípade podania výpovede objednávateľom je tento nárok podmienený podaním výpovede po ubehnutí polovice objednaného a zaplateného obdobia. V prípade skoršieho podania výpovede, resp. vzniku nároku na vrátenie alikvotnej časti má objednávateľ nárok na vrátenie maximálne polovice zaplatenej ceny.
  12. Obchodník je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak má dôvodné podozrenie, že objednávateľ koná v rozpore s platnými právnymi predpismi, obchádza ich alebo koná v rozpore s dobrými mravmi alebo ak by konanie objednávateľa poškodzovalo dobré meno obchodníka, došlo k podstatnej zmene vlastníckej štruktúry alebo iným spôsobom došlo k podstatnej zmene na strane objednávateľa (napr. vyhlásený konkurz na majetok firmy, povolená reštrukturalizácia, vyhlásený osobný bankrot a pod.). V prípade odstúpenia od zmluvy obchodníkom, objednávateľ nemá nárok na vrátenie už zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti.
  13. Po ukončení poskytovania služieb virtuálneho sídla je objednávateľ povinný v lehote do 14 dní vykonať všetky kroky potrebné k zápisu zmeny sídla v obchodnom registri a miesta podnikania v živnostenskom registri, resp. inom registri alebo evidencii ustanovenej osobitným zákonom (ďalej len “register“). Pokiaľ objednávateľ nezabezpečí zápis zmeny sídla v registri do 30 dní odo dňa zániku zmluvy je povinný zaplatiť jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 100 € a zmluvnú pokutu vo výške 10 € za každý deň porušenia tejto povinnosti až do dňa výmazu adresy obchodníka ako sídla objednávateľa v registri. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní od prevzatia výzvy k zaplateniu. Obchodník je zároveň oprávnený zabezpečiť výmaz sídla objednávateľa z registra na náklady objednávateľa, príp. oznámiť príslušnému registru ukončenie poskytovania sídla spoločnosti alebo podať návrh na výmaz spoločnosti z registra.

Založenie a zmeny v spoločnosti (živnosť a s. r .o.)

  1. Obchodník poskytuje služby založenia živnosti, založenia spoločnosti a zápisu zmeny údajov spoločnosti do obchodného (živnostenského) registra. Presná špecifikácia služieb vyplýva z jeho webovej stránky. Záujemca si môže objednať túto službu priamo cez objednávkový formulár alebo zaslaním dopytu prostredníctvom na to určeného formuláru alebo priamo na email. Na základe dopytu zašle obchodník objednávateľovi informačný mail s cenovou ponukou. Po jej odsúhlasení sa považuje zmluva za uzatvorenú. Na základe zmluvy je objednávateľovi zaslaná zálohová faktúra, ktorú môže zaplatiť online cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom. Po zaplatení a poskytnutí všetkých požadovaných dokladov a informácií pripraví obchodník v lehote do 7 dní potrebné dokumenty a zašle ich objednávateľovi mailom na podpis. Objednávateľ zabezpečí podpis dokumentov a naskenované dokumenty pošle mailom obchodníkovi. Obchodník po obdržaní podpísaných dokumentov zabezpečí podanie návrhu na zápis do obchodného registra alebo na príslušný živnostenský úrad v lehote do 7 dní.
  2. Objednávateľ poskytuje tieto služby prostredníctvom spolupracujúcej advokátskej kancelárie.

Daňové priznanie

  1. Obchodník v rámci tejto jednorazovej služby vyhotoví pre objednávateľa daňové priznanie na základe zaslaných podkladov. Objednávateľ si môže priamo objednať požadovaný typ daňového priznania alebo zaslať dopyt obchodníkovi. Na základe dopytu zašle obchodník objednávateľovi cenovú ponuku, ktorej potvrdením sa považuje zmluva za uzatvorenú. Po zaplatení objednávateľ poskytne v stanovenej lehote všetky potrebné podklady a informácie, na základe ktorých obchodník v stanovenej lehote pripraví a pošle objednávateľovi vypracované daňové priznanie.
  2. Obchodník si vyhradzuje právo zvýšiť cenu služby, pokiaľ si objednávateľ nezvolil správny typ služby, rozsah podkladov k daňovému priznaniu nezodpovedaná zvolenému typu služby alebo stanovenému rozsahu, objednávateľ neposkytol pri objednávke kompletné informácie alebo z iného dôvodu, ak potrebný rozsah služieb nezodpovedá dohodnutému rozsahu pri uzatváraní zmluvy.
  3. V prípade, že objednávateľ má záujem aj o elektronické zaslanie vyhotoveného daňového priznania (vrátane príloh, ak sú jeho súčasťou) na príslušný daňový úrad, upovedomí o tejto skutočnosti obchodníka buď priamo v objednávke alebo dodatočne napr. cez všeobecný kontaktný formulár alebo email. Objednávateľ je povinný byť súčinný pri splnení tejto požiadavky obchodníkom, t. j. je povinný zaslať mu podpísané splnomocnenie na elektronickú komunikáciu v znení požadovanom daňovým úradom a uhradiť cenu za elektronické odoslanie daňového priznania, ak má túto službu obchodník spoplatnenú.

Vedenie účtovníctva, Mzdy a personalistika

  1. Obchodník poskytuje účtovné služby a služby vedenia a spracovania mzdovej a personálnej agendy podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade so zákonom o účtovníctve, zákonníkom práce, zákonom o dani z príjmov a ostatnými súvisiacimi platnými právnymi predpismi, ktoré sa tejto problematiky týkajú. Záujemca si môže objednať tieto služby zaslaním dopytu prostredníctvom na to určeného formuláru. Na tom základe zašle obchodník objednávateľovi informačný mail s cenovou ponukou. Po jej odsúhlasení zmluvné strany uzatvoria osobitnú zmluvu o poskytovaní účtovných služieb, resp. služieb vedenia a spracovania mzdovej a personálnej agendy, kde budú presne vymedzené vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán.

Prenájom zasadacej miestnosti a prenájom Jednodňovej kancelárie

  1. Obchodník ponúka na krátkodobý prenájom zasadaciu miestnosť a Jednodňovú kanceláriu na dohodnutú dobu. Záujemca si môže objednať prenájom zasadacej miestnosti alebo Jednodňovej kancelárie prostredníctvom rezervačného systému, ktorý je prístupný cez členskú zónu a webovú stránku obchodníka alebo emailom či telefonicky. Objednávateľ si objedná termín, kedy by mal záujem zasadaciu miestnosť alebo Jednodňovú kanceláriu využívať. Po potvrdení uzatvorenia zmluvy mu je doručená zálohová faktúra, ktorú môže zaplatiť priamo cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom. Po zaplatení stanovenej ceny vzniká objednávateľovi právo užívať zasadaciu miestnosť alebo Jednodňovú kanceláriu počas dohodnutej doby.
  2. Objednávateľ berie na vedomie, že minimálna doba rezervácie zasadacej miestnosti je jedna hodina a minimálna doba rezervácie Jednodňovej kancelárie je jeden deň.
  3. Objednávateľ má možnosť stornovať objednávku najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom začiatku užívania priestorov. Pokiaľ objednávateľ stornuje objednávku neskôr ako 24 hodín alebo nevyužije rezervovaný termín, nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny.
  4. Objednávateľ je povinný užívať priestory prevádzkovateľa s odbornou starostlivosťou tak, aby svojim správaním neobmedzoval užívanie iných priestorov v budove tretími osobami. Je povinný dodržiavať kľud, udržiavať poriadok a zdržať sa všetkého a akéhokoľvek konania uvedeného v ods. 6 tohto článku.
  5. Objednávateľ nie je oprávnený žiadnym spôsobom zasahovať do priestorov, robiť v nich úpravy, umiestňovať na steny a mimo nich akékoľvek reklamné materiály a iné veci, premiestňovať či vnášať iné veci bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa.
  6. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy a zamedziť objednávateľovi užívať priestory v prípade, že
    1. objednávateľ používa priestory v rozpore so zmluvou, týmito obchodnými podmienkami, relevantnými právnymi predpismi a/alebo dobrými mravmi
    2. ruší užívaním priestorov iné osoby v ostatných priestoroch budovy
    3. spôsobuje neprimeraný hluk, neporiadok, poškodzuje alebo znečisťuje prenajaté priestory a/alebo spoločné priestory
    4. užíva v priestoroch alkohol alebo omamné látky
    5. poškodzuje veci nachádzajúce sa v priestoroch /alebo samotné priestory
    6. alebo iným spôsobom užíva priestory spôsobom, ktorý je nezlučiteľný s obvyklým spôsobom ich užívania.
    V prípade odstúpenia od zmluvy objednávateľ nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti.
  7. V prípade vzniku škody je objednávateľ povinný túto škodu bezodkladne nahradiť, t. j. najneskôr do 10 dní od jej uplatnenia obchodníkom.
  8. Popis služieb zahrnutých v cene je zverejnený na webovej stránke, príp. aj v priestoroch obchodníka. Objednávateľ si môže osobne objednať doplnkové služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene, podľa aktuálneho cenníka. Týka sa to najmä kopírovania, občerstvenia a pod..
  9. Objednávateľ vyhlasuje na svoju česť, že v priestoroch nehnuteľnosti, v ktorej využíva poskytované služby obchodníka, nemá žiaden svoj majetok, a že hnuteľný majetok obchodníka, alebo inej osoby nachádzajúci sa v predmetných priestoroch nemôže byť postihnutý exekučným konaním vedeným voči objednávateľovi, ani nespadá do konkurznej podstaty v prípade vyhlásenia konkurzu voči majetku objednávateľa.

Článok VII

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Predmetom zmluvy o poskytovaní služieb sú práva a povinnosti zmluvných strán.
  2. Obchodník je povinný najmä:
    • dodať objednané služby alebo digitálny obsah riadne a včas
    • poskytnúť spotrebiteľovi informácie podľa príslušných ustanovení zákona o ochrane spotrebiteľa a zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov a iných relevantných právnych predpisov.
  3. Obchodník má právo:
    • na zaplatenie ceny služby riadne a včas
    • neuzavrieť zmluvu so záujemcom, a to aj bez udania dôvodu (záujemca nemá na uzatvorenie zmluvy právny nárok).
  4. Objednávateľ nie je oprávnený previesť práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu.
  5. Objednávateľ je povinný najmä:
    • poskytnúť obchodníkovi pravdivé a úplné informácie potrebné na poskytnutie služby
    • zaplatiť obchodníkovi dohodnutú cenu služby alebo digitálneho obsahu v lehote splatnosti
    • dodržiavať podmienky stanovené v týchto obchodných podmienkach a pokyny dané obchodníkom.

Článok VIII

Cena za služby

  1. Ceny jednotlivých služieb zverejnených na web stránke obchodníka sú aktuálne a platné. Konečná suma zobrazená pred odoslaním objednávky je uvádzaná vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH), keďže obchodník je jej platcom.
  2. Obchodník je viazaný svojou ponukou, vrátane ceny služieb, po celý čas zverejnenia na webovej stránke.
  3. Pokiaľ cena ponúkanej služby nie je zverejnená na webovej stránke, obchodník pripraví a pošle záujemcovi cenovú ponuku mailom.
  4. Hotové výdavky súvisiace s poskytovaním služieb sú zahrnuté v cene len v prípade, že je to vyslovene uvedené na webovej stránke alebo v cenovej ponuke. V opačnom prípade je objednávateľ povinný zaplatiť hotové výdavky súvisiace s poskytovaním služieb, ako napr. súdne a správne poplatky.
  5. Cenu služieb uskutočnenej objednávky možno meniť iba na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán. Obchodník si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť cenu služby v prípade, že objednávateľ neposkytoval pri objednávke všetky podstatné informácie a/alebo je potrebné poskytnúť aj ďalšie služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene. Obchodník informuje o zmene objednávateľa mailom, pričom objednávateľ má možnosť zmenu potvrdiť alebo odmietnuť. V prípade potvrdenia zmeny ceny, je objednávateľ povinný doplatiť novú cenu v lehote do 3 dní. Pokiaľ objednávateľ so zmenou ceny nesúhlasí, má obchodník nárok na pôvodne dohodnutú cenu za poskytované služby, príp. jej alikvotnú časť, ak boli služby poskytnuté len čiastočne.
  6. Obchodník je oprávnený zvýšiť ceny za poskytované služby maximálne o výšku ročnej miery inflácie vyhlásenej Štatistickým úradom Slovenskej republiky aj pri existujúcich zmluvách bez predchádzajúceho súhlasu alebo dohody s objednávateľom - podnikateľom počnúc nasledujúcim dňom jej vyhlásenia ŠU. V prípade existujúcich zmlúv s objednávateľom - spotrebiteľom, o zmene ceny bude spotrebiteľ informovaný na trvanlivom médiu (email) najmenej 30 dní vopred; ak so zmenou nesúhlasí, je oprávnený zmluvu bez sankcie ukončiť ku dňu účinnosti zmeny.
  7. Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne meniť cenu služieb uvedených na webovej stránke, pričom nová cena je platná odo dňa zverejnenia. Úprava ceny sa nevzťahuje na objednávky odoslané pred dňom zverejnenia novej ceny.
  8. Objednávateľ zaplatí cenu služieb vopred bankovým prevodom na základe zálohovej faktúry zaslanej na email zadaný v objednávke alebo online cez platobnú bránu. Pokiaľ nedôjde k zaplateniu v lehote splatnosti určenej v zálohovej faktúre (alebo do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ak nebola z akéhokoľvek dôvodu vystavená alebo doručená zál. faktúra), má sa za to, že zmluvné strany od zmluvy odstúpili a objednávka je zrušená. O tejto skutočnosti obchodník môže (nemusí) informovať objednávateľa zaslaním oznámenia mailom.
  9. Objednané služby bude obchodník poskytovať objednávateľovi až po zaplatení zálohovej faktúry objednávateľom na účet obchodníka, ak je obchodníkom vystavená a po podpísaní písomne vyhotovenej zmluvy o poskytovaní služieb oboma zmluvnými stranami, ak to obchodník vyžaduje.
  10. Obchodník si vyhradzuje právo neposkytnúť služby v prípade objednávky, ktorá bola odoslaná v nadväznosti na zjavne chybnú cenu služieb zverejnenú na webovej stránke (napr. 0 eur, 1 eur). Uvedená skutočnosť sa považuje za zjavný omyl. Obchodník bez zbytočného odkladu oznámi objednávateľovi mailom skutočnú cenu služieb. Pokiaľ objednávateľ s cenou nesúhlasí, obchodník má právo od zmluvy odstúpiť.
  11. Dokladom o predaji vrátane ceny služieb a digitálneho obsahu je faktúra (daňový doklad), ktorá je zaslaná objednávateľovi mailom po zaplatení a/alebo uložená v členskej zóne.
  12. Pokiaľ je objednávateľ podnikateľom, v prípade jeho omeškania s akoukoľvek platbou alebo jej časti, má obchodník právo od objednávateľa požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania až do zaplatenia. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní od prevzatia výzvy k zaplateniu. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody.

Článok IX

Dodacie podmienky

  1. Termín dodania služieb je uvedený pre každú ponúkanú službu osobitne, čo vyplýva z týchto obchodných podmienok a webovej stránky. Termín dodania predstavuje lehotu, do kedy sa obchodník zaväzuje pripraviť a odoslať objednávateľovi podklady potrebné k poskytnutiu služby.
  2. Lehota na poskytnutie služby začína plynúť od okamihu, kedy objednávateľ poskytne obchodníkovi všetky potrebné informácie a podklady.
  3. Objednávateľ berie na vedomie, že niektoré z poskytovaných služieb (napr. založenie a zmena v spoločnosti) sa viaže na tretie osoby (napr. živnostenské úrady, súdy) a obchodník nezodpovedá za včasné splnenie ich zákonných povinností (napr. dodržanie zákonných lehôt). Vzhľadom k tomu, že v súvislosti s poskytovaním niektorých služieb a s plnením povinností tretími osobami môže dôjsť k nepredvídateľným právnym alebo faktickým skutočnostiam, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť, za dodanie takejto služby za považuje spracovanie a zaslanie podkladov a vypracovaných dokumentov objednávateľovi bez ohľadu na vybavenie veci (napr. samotný zápis do OR). Doba dodania pri takýchto službách je uvedená z týchto dôvodov len ako predpokladaná doba, t.j. je orientačná, keďže sa môže meniť v závislosti od rôznych nepredvídaných skutočností. Obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadnú škodu, ktorá vznikne nedodržaním predpokladanej lehoty na ukončenie poskytovania služieb.
  4. Objednávateľ je povinný poskytnúť obchodníkovi potrebnú súčinnosť, za účelom poskytnutia objednaných služieb, a to najmä, nie však výlučne:
    1. v čase poskytovania služby denne kontrolovať emailovú adresu, uvedenú v elektronickej objednávke
    2. udržiavať funkčné telefónne číslo, uvedené v elektronickej objednávke
    3. potvrdiť obchodníkovi doručenie emailových správ
    4. riadiť sa pokynmi obchodníka a podľa jeho požiadaviek bez zbytočného odkladu doplniť požadované informácie alebo podklady
    5. po zaslaní dokumentácie na podpis (ak si to dodanie služby vyžaduje) túto vytlačiť cez tlačiareň v dodávateľom doporučenom počte rovnopisov a zabezpečiť jej podpis oprávnenými osobami
    6. zabezpečiť na svoje náklady overenie podpisov na notárskom úrade alebo obecnom úrade na dokumentoch určených obchodníkom
    7. podpísanú dokumentáciu zaslať na svoje náklady poštou na adresu obchodníka alebo mailom v závislosti od pokynov
    8. preberať poštu zaslanú obchodníkom, zasielanú na adresu objednávateľa uvedenú v kontaktnom formulári alebo elektronickej objednávke.
  5. Dodacia doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej objednávateľ neposkytuje súčinnosť.
  6. Obchodník si vyhradzuje právo jednostranne predĺžiť dodaciu dobu z dôvodu pracovného vyťaženia o primeraný čas, najviac 5 pracovných dní. O tejto skutočnosti bude objednávateľ upozornený mailom, pričom pokiaľ so zmenou nesúhlasí, má právo od zmluvy odstúpiť bez sankcie v lehote do 2 dní odo dňa odoslania oznámenia.
  7. Obchodník sa zaväzuje objednávateľa priebežne informovať o prebiehajúcom postupe a lehote ukončenia poskytovania služieb.
  8. Komunikácia medzi objednávateľom a obchodníkom prebieha najmä elektronicky, v prípade potreby aj telefonicky alebo v listinnej forme, prostredníctvom zásielky zaslanej poštou. Za účelom bezproblémovej komunikácie sa obe zmluvné strany zaväzujú udržiavať počas celej doby poskytovania služieb funkčný email, telefónne číslo a preberanie zásielok na zadanej adrese. Emailová adresa objednávateľa musí byť spôsobilá na prijímanie súborov v „.doc“ a „.pdf“ formáte. Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí s doručovaním daňových a fakturačných dokladov prostredníctvom e-mailu v digitálnom formáte súborov „PDF“, resp. v inom dohodnutom a bežne používanom formáte. Akúkoľvek zmenu emailu, tel. č. a adresy je každá zmluvná strana povinná bez zbytočného odkladu oznámiť druhej zmluvnej strane. Obchodník nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne objednávateľovi alebo tretej osobe v súvislosti s porušením uvedených povinností a neprevzatím zásielky v odbernej lehote, nedoručením emailu spolu so všetkými prílohami a nedostupnosti telefónneho čísla.
  9. Ak obchodník nedodá služby alebo digitálny obsah včas, objednávateľ mu poskytne dodatočnú primeranú lehotu na plnenie. Ak ich obchodník nedodá ani v dodatočnej primeranej lehote, objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť.
  10. Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa predchádzajúceho ustanovenia, ak
    1. obchodník vyhlási alebo je z okolností zrejmé, že služby alebo digitálny obsah nedodá, alebo
    2. zo zmluvy alebo z okolností uzavretia zmluvy vyplýva, že včasné dodanie bolo pre objednávateľa dôležité.
  11. Obchodník si vyhradzuje právo poskytovať služby aj prostredníctvom tretej osoby.

Článok X

Vylúčenie zodpovednosti

  1. Obchodník prostredníctvom webovej stránky, ani v rámci poskytovaných služieb, neposkytuje právne rady alebo služby podľa osobitných právnych predpisov, a teda nemôžu byť ani za také považované.
  2. Obchodník nezodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi najmä, nie však výlučne, ak objednávateľ:
    1. uviedol nepravdivé alebo neúplné údaje v elektronickej objednávke
    2. neposkytol bezodkladne obchodníkovi dostatočnú súčinnosť pri poskytovaní služby
    3. nespĺňa zákonné podmienky pre vydanie oprávnenia na podnikanie alebo pre vykonanie požadovanej služby, či zápisu
    4. akýmkoľvek spôsobom pozmenil obsah obchodníkom poskytnutých dokumentov v súvislosti s poskytnutím služby
    5. neposkytol obchodníkovi všetky potrebné dokumenty pre poskytnutie služby v požadovanom počte, forme alebo obsahu.
  3. Obchodník nezodpovedá za nesprávnosť zápisu alebo za nesprávny výsledkom poskytovania služieb, ktorý je preukázateľne spôsobený treťou osobou (napr. nesprávny zápis súdu do obchodného registra).
  4. Objednávateľ berie na vedomie, že služby sú vykonávané prevažne prostriedkami elektronickej komunikácie. Obchodník nezodpovedá objednávateľovi alebo tretej osobe za škodu spôsobenú priamo alebo nepriamo v súvislosti so zariaďovaním záležitostí v dôsledku použitia technického vybavenia obchodníka, hardwaru, softwaru, telefonických liniek, pripojenia prostredníctvom internetovej siete alebo diaľkovým elektronickým prenosom dát.
  5. Obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť za vírusy alebo iné napadnutia počítačového systému alebo iných technických zariadení používateľov tejto stránky. Obchodník nezodpovedá za škody, ktoré boli spôsobené chybným pripojením na túto stránku. Ochrana počítača, prípadne údajov nachádzajúcich sa v počítači objednávateľa je záležitosťou objednávateľa.
  6. V prípade poskytovania služieb a digitálneho obsahu objednávateľovi sprístupnením prostredníctvom webovej stránky alebo aplikácie, z dôvodu aktualizácie služieb, opravy, údržby a zásahu vyššej moci, môže dôjsť k dočasnému prerušeniu alebo pozastaveniu poskytovania služby, pričom za prerušenie poskytovania služby ani prípadnú stratu dát nenesie obchodník žiadnu zodpovednosť.
  7. Obchodník má právo pozastaviť, obmedziť alebo zrušiť objednávateľovi poskytovanie služieb, obmedziť, pozastaviť alebo zrušiť objednávateľovi prístup do jeho užívateľského účtu v členskej zóne, pokiaľ má dôvodné podozrenie, že objednávateľ porušuje tieto obchodné podmienky, porušuje zákon alebo ho obchádza alebo koná v rozpore s dobrými mravmi. V prípade pozastavenia, obmedzenia alebo zrušenia užívateľského účtu v členskej zóne a poskytovania služieb, obchodník ako prevádzkovateľ webovej stránky nezodpovedá za prípadné vymazanie alebo stratu obsahu objednávateľa uloženého v jeho užívateľskom účte v členskej zóne a objednávateľ nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny, ani jej alikvotnej časti. Obchodník je oprávnený vymazať obsah, ktorým by objednávateľ porušoval zákon, zákon obchádzal, bol v rozpore s dobrými mravmi alebo poškodzoval obchodníka alebo tretiu osobu.
  8. Obchodník nenesie zodpovednosť za škodu spôsobenú treťou osobou v súvislosti s používaním tejto stránky a/alebo poskytovaním služieb.

Článok XI

Odstúpenie od zmluvy

  1. Odstúpenie od zmluvy objednávateľa, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov.
  2. Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb alebo o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči s výnimkou bodu č. 3. tohto článku.
  3. Spotrebiteľ berie na vedomie, že nemôže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní, predmetom ktorej je
    1. poskytnutie služby a
      • došlo k úplnému poskytnutiu služby a
      • poskytovanie služby sa začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť jej cenu.
    2. dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
      • dodávanie digitálneho obsahu začalo a
      • spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť jeho cenu.
  4. Spotrebiteľ môže pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy poskytnúť obchodníkovi súhlas so začatím poskytovania služby. Poskytnutím tohto súhlasu spotrebiteľ berie na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
  5. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u obchodníka v listinnej podobe zaslaním oznámenia poštou do jeho sídla alebo emailom, pričom použiť môže formulár na odstúpenie od zmluvy.
  6. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň uvedenej lehoty.
  7. Spotrebiteľ v prípade odstúpenia od zmluvy môže odstúpiť len vo vzťahu ku konkrétnej službe alebo digitálnemu obsahu, ak ich obchodník poskytol v rámci jednej zmluvy viacero. V prípade odstúpenia sa ruší aj každá doplnková zmluva, ak sa zmluvné strany výslovne nedohodnú inak.
  8. V prípade odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa ust. § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z., t.j. cenu za skutočne poskytnuté plnenie obchodníkom do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy po tom, čo udelil predávajúcemu súhlas v zmysle podľa § 17 ods. 10 zákona 108/2024. Cena sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve, príp. na základe trhovej ceny, ak bola v zmluve nadhodnotená.
  9. Obchodník nemôže požadovať od spotrebiteľa náhradu nákladov za:
    • poskytnutie služby bez ohľad na rozsah poskytnutého plnenia, ak obchodník neposkytol informácie o práve odstúpiť od zmluvy alebo o povinnosti uhradiť cenu za skutočne poskytnuté plnenie,
    • úplné alebo čiastočné dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak spotrebiteľ neudelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu, nevyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy alebo obchodník neposkytol potvrdenie o uzatvorení zmluvy.
  10. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, prípadne jej časť ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe, ak nebolo dohodnuté inak.
  11. Po odstúpení od zmluvy je spotrebiteľ povinný zdržať sa užívania výsledkov poskytnutých služieb ako aj digitálneho obsahu. Po odstúpení od zmluvy môže obchodník zamedziť spotrebiteľovi v ďalšom užívaní výsledkov poskytnutých služieb ako aj digitálneho obsahu, najmä zamedziť mu prístup k digitálnemu obsahu alebo zrušiť mu užívateľský účet v členskej zóne.
  12. Odstúpenie od zmluvy objednávateľom podnikateľom sa spravuje príslušnými ustanovenia Obch. zák..
  13. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy, v prípade, že
    1. objednávateľ neposkytuje potrebnú súčinnosť v stanovenej lehote
    2. objednávateľ porušil niektoré z ustanovení týchto obchodných podmienok
    3. nie sú splnené zákonom stanovené podmienky pre poskytnutie služby zo strany objednávateľa (napr. objednávateľ nespĺňa všeobecné alebo osobitné podmienky spôsobilosti na vykonávanie daného predmetu podnikania).
  14. Obchodník má právo odstúpiť od zmluvy, ak nie je schopný dodať objednávateľovi digitálny obsah riadne a včas, najmä z technických dôvodov. O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný e-mailom alebo telefonicky a v prípade úhrady ceny alebo jej časti, mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní na ním poskytnutý účet, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak.

Článok XII

Riešenie sporov

  1. Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi zmluvnými stranami v súvislosti s používaním webovej stránky a uzatvorenia zmluvy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc súdom Slovenskej republiky.
  3. V prípade vzniku sporu medzi zmluvnými stranami je spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spotrebiteľ spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Žiadosť o nápravu je možné zaslať elektronickou poštou na e-mail obchodníka alebo poštou do sídla spoločnosti. Pokiaľ obchodník na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu niektorému zo subjektov alternatívneho riešenia sporov.
  4. Podmienky alternatívneho riešenia sporu upravuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov.
  5. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je právnická osoba zapísaná v zozname vedenom Ministerstvom hospodárstva SR alebo Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
  6. Spotrebiteľ môže využiť aj informačný portál Consumer Redress in the EU, ktorý ho nasmeruje na príslušný orgán alternatívneho riešenia sporov v členskom štáte (zoznam orgánov je dostupný na adrese https://consumer-redress.ec.europa.eu/dispute-resolution-bodies), prevádzkovanou EÚ. Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_en. Právo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má spotrebiteľ.
  7. Riešenia sporov niektorým zo subjektov alternatívneho riešenia sporov sa môže domáhať len spotrebiteľ. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  8. Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv obchodníkom a spotrebiteľom.
  9. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť v zákonom stanovených prípadoch, napríklad ak vyčíslená hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur alebo ak podá spotrebiteľ návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty na vyjadrenie žiadosti.
  10. Alternatívne riešenie sporov je v zásade bezplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa žiadať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 eur.
  11. Subjekt alternatívneho riešenia sporov postupuje pri alternatívnom riešení sporu tak, aby bol spor čo najrýchlejšie vyriešený, predchádza zbytočným prieťahom, koná hospodárne a bez zbytočného a neprimeraného zaťažovania strán sporu a iných osôb. Ak je to možné, pri komunikácii využíva najmä telefonický kontakt a elektronické prostriedky.
  12. Subjekt alternatívneho riešenia sporov ukončí alternatívne riešenie sporu do 90 dní odo dňa jeho začatia. V osobitne zložitých prípadoch môže subjekt alternatívneho riešenia sporov lehotu podľa prvej vety predĺžiť o 30 dní, a to aj opakovane. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný o každom predĺžení lehoty podľa druhej vety bezodkladne informovať strany sporu spolu s uvedením dôvodu predĺženia lehoty.
  13. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody a subjekt alternatívneho riešenia sporov na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému záveru, že predávajúci porušil práva spotrebiteľa podľa predpisov na ochranu práv spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska.

Článok XIII

Zodpovednosť za vady a reklamačné podmienky

  1. Obchodník poskytuje služby bez vád.
  2. Pokiaľ objednávateľovi neboli poskytnuté služby riadne a včas, príp. nie je spokojný s poskytnutou službou, môže v lehote do 30 dní službu reklamovať u obchodníka.
  3. Reklamáciu je možné uplatniť zaslaním oznámenia e-mailom alebo poštou do sídla spoločnosti. Použiť je pritom možné reklamačný protokol zverejnený na webovej stránke.
  4. Obchodník je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Obchodník bezodkladne vydá spotrebiteľovi potvrdenie o prijatí reklamácie v listinnej alebo elektronickej podobe. Obchodník vedie evidenciu reklamácií. Na požiadanie do nej umožní spotrebiteľovi nahliadnuť alebo poskytne relevantné údaje o vybavení jeho reklamácie.

Článok XIV

Platnosť zmluvy

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do riadneho splnenia si povinností oboch zmluvných strán vyplývajúcich im z tejto zmluvy a týchto obchodných podmienok, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou.
  2. V prípadoch stanovených zákonom a týmito obchodnými podmienkami sú zmluvné strany oprávnené zmluvu vypovedať alebo odstúpiť od zmluvy.
  3. V prípade zániku zmluvy pred ukončením poskytovania služieb z dôvodu odstúpenia od zmluvy obchodníkom, objednávateľ nemá nárok na vrátenie už zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti. V prípade výpovede zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie virtuálneho sídla, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti ceny. V prípade zániku zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie účtovných služieb alebo založenie a zmena spoločnosti, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti zaplatenej ceny len v prípade, ak služby v čase zániku zmluvy neboli poskytované, okrem prípadu, keď neposkytnutie služby bolo spôsobené z dôvodov na strane objednávateľa (napr. nepredloženie potrebných dokladov a pod.). Obchodník má nárok na zaplatenie už poskytnutých služieb aj v prípade zániku zmluvy pred dohodnutou dobou.
  4. Obchodník si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť podmienky spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na dobu neurčitú. O zmene informuje obchodník objednávateľa vopred, a to oznámením zaslaným na email uvedený v zmluve alebo v členskej zóne alebo notifikáciou v členskej zóne. Pokiaľ objednávateľ s touto zmenou nesúhlasí, má možnosť bezodplatne vypovedať túto zmluvu ku dňu účinnosti zmeny zaslaním oznámenia na email obchodníka.

Článok XV

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje objednávateľa obchodník spracúva v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“).
  2. Podmienky spracúvania osobných údajov obchodníkom sú špecifikované na internetovej stránke www.omegaconsulting.sk, v dokumente Zásady ochrany osobných údajov.

Článok XVI

Autorské práva

  1. Všetok obsah, t.j. zvukový, obrazový a obrazovo-zvukový záznam, texty a iné, zverejnený na webovej stránke obchodníka, na jeho sociálnych sieťach, príp. poskytnutý na základe objednávky alebo požiadavky, je autorským dielom obchodníka, ktorý je chránený v zmysle zákona 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov.
  2. Bez súhlasu autora, ktorým je obchodník, je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.

Článok XVII

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na webovej stránke omegaconsulting.sk v deň odoslania objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a platia aj pre objednávky alebo uzavreté zmluvy mimo webového priestoru obchodníka (napr. v jeho podnikateľských priestoroch).
  2. Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy.
  3. Právne vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. a zák. č. 108/2024 Z. z. ako aj inými súvisiacimi predpismi a právne vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom podnikateľom sa riadia podľa príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb..
  4. Tieto obchodné podmienky sú vypracované advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa webovej stránky omegaconsulting.sk, pričom sú chránené v zmysle zákona č. 185/2015 z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov.
  5. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.09.2025.