Obchodné podmienky


Článok I

Všeobecné ustanovania

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb medzi objednávateľom a poskytovateľom, predmetom ktorej je poskytovanie služieb ponúkaných prostredníctvom webovej stránky omegaconsulting.sk (ďalej len "zmluva").
  2. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy špecifikovanej v čl. 1 ods. 1 týchto obchodných podmienok. V prípade, že zmluvné strany uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia tejto zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  3. Predmetom týchto obchodných podmienok je vymedzenie práv a povinností zmluvných strán vyplývajúcich zo zmluvy a poskytnutie informácií v súlade s § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a iných relevantných právnych predpisov.
  4. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:
    • zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
    • zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
    • zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších právnych predpisov
    • zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
    • zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov
    • zákonom č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov
    • zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov
    a s inými relevantnými právnymi predpismi.
  5. Objednávateľ registráciou do členskej zóny alebo zaslaním objednávky, podľa toho čo nastalo skôr, potvrdzuje, že sa s obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil a ich obsahu porozumel.

Článok II

Vymedzenie pojmov

  1. Poskytovateľom je prevádzkovateľ webovej stránky omegaconsulting.sk:
    Obchodné meno: Omega Consulting, s. r. o. 
    reg.: Obchodný register Okresného súdu Trenčín., odd. Sro., vl. č. 27403/R
    Sídlo: Piaristická 6836, Trenčín 911 01
    IČO: 46 944 338
    DIČ: 2023653885
    IČ DPH: SK2023653885
    email: info@omegaconsulting.sk
    tel.: +421 908 414 644
  2. Objednávateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytované poskytovateľom.
  3. Objednávateľom spotrebiteľom je v zmysle § 2 písm. a) zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane spotrebiteľa) fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  4. Zmluvou o poskytovaní služieb je zmluva, predmetom ktorej je poskytovanie poradenských služieb v oblasti podnikania a účtovníctva a iných služieb ponúkaných prostredníctvom web stránky omegaconsulting.sk. Zmluvu je možné uzatvoriť na diaľku niektorým zo spôsobov uvedených v týchto obchodných podmienok alebo osobne potvrdením objednávky oboma zmluvnými stranami.
  5. Zmluvou uzatvorenou na diaľku je zmluva medzi objednávateľom a poskytovateľom dohodnutá a uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
  6. Objednávateľom podnikateľom je v zmysle § 2 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obch. zák.“):
    • osoba zapísaná v obchodnom registri
    • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
    • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
    • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu
  7. Službou je niektorá zo služieb poskytovaných poskytovateľom, ktoré ponúka prostredníctvom web stránky omegaconsulting.sk
  8. Orgánom dozoru je:
    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
    Hurbanova 59, 911 01 Trenčín   
    Odbor výkonu dozoru
    tn@soi.sk
    tel. č.: 032/640 01 09

Článok III

Charakteristika služieb

  1. Poskytovateľ umožňuje prostredníctvom tejto web stránky záujemcom objednať si niektoré z nasledovných služieb podľa podmienok stanovených v týchto obchodných podmienok:
    1. virtuálne sídlo
    2. prenájom zasadacej miestnosti
    3. prenájom kancelárie (jednodňová kancelária)
    4. založenie a zmeny v spoločnosti (živnosť a s.r.o.)
    5. vedenie účtovníctva
    6. mzdy a personalistika
    7. daňové priznanie
    Presná špecifikácia služieb vyplýva z týchto obchodných podmienok a web stránky poskytovateľa.

Článok IV

Členská zóna

  1. Každý záujemca o služby poskytované poskytovateľom sa môže registrovať do členskej zóny na web stránke omegaconsulting.sk.
  2. Registrácia sa vykoná vyplnením a odoslaním registračného formulára na web stránke poskytovateľa. Registrácia do členskej zóny je bezplatná.
  3. Registrovať sa do členskej zóny môže fyzická osoba spôsobilá na právne úkony a staršia ako 18 rokov, fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba.
  4. Záujemca je povinný uviesť v registračnom formulári pravdivé údaje v rozsahu uvedenom poskytovateľom.
  5. Okamihom odoslania registračného formuláru záujemca prejavuje súhlas s týmito obchodnými podmienkami a podmienkami spracúvania osobných údajov.
  6. Členská zóna je určená výlučne pre registrovaného záujemcu a práva z nej nie je možné postúpiť na tretiu osobu. Registrovaný záujemca je povinný prihlasovacie údaje do členskej zóny chrániť tak, aby nedošlo k ich strate alebo sprístupneniu tretej osobe.
  7. Registrovaný záujemca je oprávnený využívať služby poskytované poskytovateľom prostredníctvom členskej zóny. Niektoré služby ponúkané poskytovateľom sú prístupné len registrovaným užívateľom prostredníctvom členskej zóny a niektoré sú prístupné aj bez potreby registrácie.

Článok V

Uzatvorenie zmluvy

  1. Záujemca si môže objednať jednotlivé služby niektorým z nasledovných spôsobov:
    1. prostredníctvom členskej zóny,
    2. cez rezervačný systém
    3. vyplnením objednávkového formuláru
    4. osobne u poskytovateľa
  2. Členská zóna
    Registráciou do členskej zóny získava registrovaný záujemca prístup k niektorým službám poskytovaným poskytovateľom. V členskej zóne si záujemca vyberie požadovanú službu a túto objedná odoslaním objednávkového formulára. Prijatie objednávky je potvrdené automaticky. Po prijatí objednávky poskytovateľ posúdi obsah objednávky a následne potvrdí alebo nepotvrdí uzatvorenie zmluvy.
  3. Rezervačný systém
    Niektoré služby ponúkané poskytovateľom je možné si objednať cez rezervačný systém, ktorý je prístupný v rámci členskej zóny ale aj bez potreby registrácie. Ide najmä o prenájom zasadacej miestnosti a prenájom Jednodňovej kancelárie. Objednávateľ si vyberie vhodný termín, ktorý potvrdí odoslaním objednávky. Potvrdením objednávky sa považuje zmluva za uzatvorenú.
  4. Objednávkový formulár
    Niektoré služby ponúkané poskytovateľom je možné objednať zaslaním objednávkového formulára. Pokiaľ sa objednávka týka služby, ktorej cena je priamo uvedená v objednávkovom formulári, poskytovateľ potvrdí uzatvorenie mailom. Pokiaľ sa týka o individuálnu požiadavku, pošle poskytovateľ záujemcovi cenovú ponuku. Potvrdením cenovej ponuky sa považuje zmluva za uzatvorenú.
  5. Osobne
    Zmluvné strany môžu uzatvoriť zmluvu aj osobne, a to potvrdením objednávky na požadované služby oboma zmluvnými stranami. Na takto uzatvorenú zmluvu sa nevzťahujú ustanovenia týkajúce sa zmluvy uzatvorenej na diaľku.
  6. Zmluva uzatvorená ktorýmkoľvek z vyššie uvedených spôsobov alebo iným spôsobom akýmkoľvek prostriedkom diaľkovej komunikácie sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. Meniť ju možno len na základe dohody zmluvných strán.
  7. Odoslaním objednávky poskytovateľovi spotrebiteľ výslovne potvrdzuje, že poskytovateľ včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
  8. Zmluva je poskytovateľom archivovaná po dobu najmenej piatich rokov za účelom jej úspešného splnenia a plnenia si povinnosti vyplývajúce mu z osobitných právnych predpisov.

Článok VI

Osobitné ustanovenia týkajúce sa jednotlivých služieb

Virtuálne sídlo

  1. Virtuálne sídlo je služba poskytovaná poskytovateľom, v rámci ktorej poskytovateľ umožní používať niektorú z vybraných adries ako sídlo spoločnosti, resp. miesto podnikania a udelí mu súhlas na zápis tejto adresy ako sídla alebo miesta podnikania do obchodného alebo živnostenského registra, resp. iného registra alebo evidencie ustanovenej osobitným zákonom. Služba Virtuálne sídlo v sebe ďalej zahŕňa: označenie poštovej schránky a vstupu do virtuálnej kancelárie; príjem, úschova a on-line evidencia prijatej pošty; notifikácia o prijatej pošte na e-mail; odfotenie a odváženie prijatej zásielky; osobné vyzdvihnutie doručenej pošty.
  2. Objednávateľ si môže objednať službu výlučne prostredníctvom členskej zóny. Po prijatí objednávky poskytovateľ posúdi obsah objednávky ako aj záujemcu a potvrdí alebo nepotvrdí uzatvorenie zmluvy. O tejto skutočnosti je záujemca informovaný mailom. Na uzatvorenie zmluvy nemá záujemca právny nárok a poskytovateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu so záujemcom, a to aj bez udania dôvodu.
  3. Objednávateľ berie na vedomie, že spoločnosť je povinná zapísať si sídlo v zákonnej lehote do obchodného registra, resp. iného registra alebo evidencie ustanovenej osobitným zákonom. Zápis sídla do obchodného alebo živnostenského registra nie je súčasťou dohodnutej ceny za virtuálne sídlo. Objednávateľ si môže zápis sídla do obchodného alebo živnostenského registra objednať ako samostatnú službu u poskytovateľa alebo si zabezpečiť zápis samostatne.
  4. Po potvrdení objednávky je objednávateľovi zaslaná zálohová faktúra. Objednávateľ môže zaplatiť dohodnutú cenu online cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom.
  5. Po jej zaplatení poskytovateľ buď zabezpečí zápis sídla do obchodného registra, resp. živnostenského registra, ak bola táto služba objednaná spolu s virtuálnym sídlom alebo vystaví v lehote do 7 dní objednávateľovi súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zápisom adresy ako sídla spoločnosti.
  6. Virtuálne sídlo sa poskytuje na dohodnuté obdobie jeden /dva/tri roky, podľa možnosti zvolenej objednávateľom. Objednávateľ si môže 30 dní pred uplynutím tejto doby objednať predĺženie virtuálneho sídla opätovne na zvolené obdobie.
  7. Objednávateľ môže spolu s virtuálnym sídlom využívať aj doplnkové služby, ktorých poskytovanie však nie je súčasťou zaplatenej odmeny za poskytnutie virtuálneho sídla. V prípade záujmu o doplnkové služby si objednávateľ objedná prostredníctvom členskej zóny kredity v požadovanej hodnote a následne si vyberie, o ktoré doplnkové služby má záujem. Poskytovateľ ponúka nasledovné doplnkové služby:
    1. Doposielanie pošty na zvolenú adresu
    2. Skenovanie prijatej pošty
    3. Skartovanie zásielok
    4. Príjem elektronických dátových správ
  8. Cenník doplnkových služieb a ich presná špecifikácie vyplýva z webovej stránky poskytovateľa.
  9. Objednávateľ berie na vedomie, že k využívaniu vybraných doplnkových služieb je povinný udeliť poskytovateľovi plnú moc. Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť.
  10. Objednávateľ má právo používať nehnuteľnosť, kde sa virtuálne sídlo poskytuje, len ako virtuálne sídlo a nemá právo ju užívať akýmkoľvek iným spôsobom.
  11. Táto zmluva zaniká uplynutím doby, na ktorú bola dohodnutá. Každá zo zmluvných strán má možnosť túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu, a to písomným oznámením zaslaným druhej zmluvnej strane poštou alebo elektronickou poštou na zadaný email. Výpovedná doba je jeden mesiac, pričom začína plynúť prvý deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola doručená. V prípade zániku zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby trvania z dôvodu výpovede jednej zo zmluvných strán, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti zo zaplatenej ceny.
  12. Poskytovateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak má dôvodné podozrenie, že objednávateľ koná v rozpore s platnými právnymi predpismi, obchádza ich alebo koná v rozpore s dobrými mravmi alebo ak by konanie objednávateľa poškodzovalo dobré meno poskytovateľa, došlo k podstatnej zmene vlastníckej štruktúry alebo iným spôsobom došlo k podstatnej zmene na strane objednávateľa (napr. vyhlásený konkurz na majetok firmy, povolená reštrukturalizácia, vyhlásený osobný bankrot a pod.). V prípade odstúpenia od zmluvy poskytovateľom, objednávateľ nemá nárok na vrátenie už zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti.
  13. Po ukončení poskytovania služieb virtuálneho sídla je objednávateľ povinný v lehote do 14 dní vykonať všetky kroky potrebné k zápisu zmeny sídla v obchodnom registri a miesta podnikania v živnostenskom registri, resp. inom registri alebo evidencii ustanovenej osobitným zákonom (ďalej len “register“). Pokiaľ objednávateľ nezabezpečí zápis zmeny sídla v registri do 30 dní odo dňa zániku zmluvy je povinný zaplatiť jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 100 € a zmluvnú pokutu vo výške 10 € za každý deň porušenia tejto povinnosti až do dňa výmazu adresy poskytovateľa ako sídla objednávateľa v registri. Poskytovateľ je zároveň oprávnený zabezpečiť výmaz sídla objednávateľa z registra na náklady objednávateľa, príp. podať návrh na výmaz spoločnosti z registra.

Založenie a zmeny v spoločnosti (živnosť a s.r.o.)

  1. Poskytovateľ poskytuje služby založenia živnosti, založenia spoločnosti a zápisu zmeny údajov spoločnosti do obchodného registra. Presná špecifikácia služieb vyplýva z tejto webovej stránky. Záujemca si môže objednať túto službu priamo cez objednávkový formulár alebo zaslaním dopytu prostredníctvom na to určeného formuláru. Na základe dopytu zašle poskytovateľ objednávateľovi informačný mail s cenovou ponukou. Po jej odsúhlasení sa považuje zmluva za uzatvorenú. Na základe zmluvy je objednávateľovi zaslaná zálohová faktúra, ktorú môže zaplatiť online cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom. Po zaplatení a poskytnutí všetkých požadovaných dokladov a informácií pripraví poskytovateľ v lehote do 7 dní potrebné dokumenty a zašle ich objednávateľovi mailom na podpis. Objednávateľ zabezpečí podpis dokumentov a naskenované dokumenty pošle mailom poskytovateľovi. Poskytovateľ po obdržaní podpísaných dokumentov zabezpečí podanie návrhu na zápis do obchodného registra alebo na príslušný živnostenský úrad v lehote do 7 dní.
  2. Poskytovateľ poskytuje tieto služby prostredníctvom spolupracujúcej advokátskej kancelárie.

Daňové priznanie

  1. Poskytovateľ v rámci tejto jednorazovej služby vyhotoví pre objednávateľa daňové priznanie na základe zaslaných podkladov. Objednávateľ si môže priamo objednať požadovaný typ daňového priznania alebo zaslať dopyt poskytovateľovi. Na základe dopytu zašle poskytovateľ objednávateľovi cenovú ponuku, ktorej potvrdením sa považuje zmluva za uzatvorenú. Po zaplatení objednávateľ poskytne v stanovenej lehote všetky potrebné podklady a informácie, na základe ktorých poskytovateľ v stanovenej lehote pripraví a pošle objednávateľovi daňové priznanie.
  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zvýšiť cenu služby, pokiaľ si objednávateľ nezvolil správny typ služby, rozsah podkladov k daňovému priznaniu nezodpovedaná zvolenému typu služby alebo stanovenému rozsahu, objednávateľ neposkytoval pri objednávke kompletné informácie alebo z iného dôvodu, ak potrebný rozsah služieb nezodpovedá dohodnutému rozsahu pri uzatváraní zmluvy.
  3. V prípade, že objednávateľ má záujem aj o elektronické zaslanie vyhotoveného daňového priznania (vrátane príloh, ak sú jeho súčasťou) na príslušný daňový úrad, upovedomí o tejto skutočnosti poskytovateľa buď priamo v objednávke alebo dodatočne napr. cez všeobecný kontaktný formulár. Objednávateľ je povinný byť súčinný pri splnení tejto požiadavky poskytovateľom, t.j. je povinný zaslať mu podpísané splnomocnenie na elektronickú komunikáciu v znení požadovanom daňovým úradom a uhradiť cenu za elektronické odoslanie daňového priznania, ak má túto službu poskytovateľ spoplatnenú.

Vedenie účtovníctva, Mzdy a personalistika

  1. Poskytovateľ poskytuje účtovné služby a služby vedenia a spracovania mzdovej a personálnej agendy podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade so zákonom o účtovníctve, zákonníkom práce, zákonom o dani z príjmov a ostatnými súvisiacimi platnými právnymi predpismi, ktoré sa tejto problematiky týkajú. Záujemca si môže objednať tieto služby zaslaním dopytu prostredníctvom na to určeného formuláru. Na tom základe zašle poskytovateľ objednávateľovi informačný mail s cenovou ponukou. Po jej odsúhlasení zmluvné strany uzatvoria osobitnú zmluvu o poskytovaní účtovných služieb, resp. služieb vedenia a spracovania mzdovej a personálnej agendy, kde budú presne vymedzené vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán.

Prenájom zasadacej miestnosti a prenájom Jednodňovej kancelárie

  1. Poskytovateľ ponúka na krátkodobý prenájom zasadaciu miestnosť a Jednodňovú kanceláriu na dohodnutú dobu. Záujemca si môže objednať prenájom zasadacej miestnosti alebo Jednodňovej kancelárie prostredníctvom rezervačného systému, ktorý je prístupný cez členskú zónu a webovú stránku poskytovateľa alebo mailom či telefonicky. Objednávateľ si objedná termín kedy bude zasadaciu miestnosť alebo Jednodňovú kanceláriu využívať. Po potvrdení uzatvorenia zmluvy mu je doručená zálohová faktúra, ktorú môže zaplatiť priamo cez platobnú bránu alebo bankovým prevodom. Po zaplatení stanovenej ceny vzniká objednávateľovi právo užívať miestnosť alebo Jednodňovú kanceláriu počas dohodnutej doby.
  2. Objednávateľ berie na vedomie, že minimálna doba rezervácie zasadacej miestnosti je jedna hodina a minimálna doba rezervácie Jednodňovej kancelárie je jeden deň.
  3. Objednávateľ má možnosť stornovať objednávku najneskôr 24 hodín pre dohodnutým termínom začiatku užívania priestorov. Pokiaľ objednávateľ stornuje objednávku neskôr ako 24 hodín alebo nevyužije rezervovaný termín, nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny.
  4. Objednávateľ je povinný užívať priestory prevádzkovateľa s odbornou starostlivosťou tak, aby svojim správaním neobmedzoval užívanie priestorov tretími osobami. Je povinný dodržiavať kľud, udržiavať poriadok a zdržať sa všetkého akéhokoľvek konania uvedeného v ods. 6 tohto článku.
  5. Objednávateľ nie je oprávnený žiadnym spôsobom zasahovať do priestorov, robiť v nich úpravy, umiestňovať na steny a mimo nich akékoľvek reklamné materiály a iné veci, premiestňovať či vnášať iné veci bez predchádzajúceho súhlasu poskytovateľa.
  6. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy a zamedziť objednávateľovi užívať priestory v prípade, že
    1. objednávateľ používa priestory v rozpore so zmluvou, týmito obchodnými podmienkami, relevantnými právnymi predpismi a/alebo dobrými mravmi
    2. ruší užívanie priestorov iným osobám
    3. spôsobuje neprimeraný hluk, neporiadok, poškodzuje alebo znečisťuje prenajaté priestory a/alebo spoločné priestory
    4. užíva v priestoroch alkohol alebo omamné látky
    5. poškodzuje veci nachádzajúce sa v priestoroch /alebo samotné priestory
    6. alebo iným spôsobom užíva priestory spôsobom, ktorý je nezlučiteľný s obvyklým spôsobom ich užívania
    V prípade odstúpenia od zmluvy objednávateľ nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti.
  7. V prípade vzniku škody je povinný túto škodu bezodkladne nahradiť.
  8. Popis služieb zahrnutých v cene je zverejnený na tejto stránke a v priestoroch poskytovateľa. Objednávateľ si môže osobne objednať doplnkové služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene, podľa aktuálneho cenníka. Týka sa to najmä kopírovania, občerstvenia a pod.
  9. Objednávateľ vyhlasuje na svoju česť, že v priestoroch nehnuteľnosti, v ktorej využíva poskytované služby poskytovateľa, nemá žiaden svoj majetok, a že hnuteľný majetok poskytovateľa, alebo inej osoby nachádzajúci sa v predmetných priestoroch nemôže byť postihnutý exekučným konaním vedeným voči objednávateľovi, ani nespadá do konkurznej podstaty v prípade vyhlásenia konkurzu voči majetku objednávateľa.

Článok VII

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Predmetom zmluvy o poskytovaní služieb sú práva a povinnosti zmluvných strán.
  2. Poskytovateľ je povinný najmä:
    • poskytnúť objednané služby riadne a včas
    • poskytnúť spotrebiteľovi informácie podľa príslušných ustanovení zákona o ochrane spotrebiteľa a zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov a iných relevantných právnych predpisov
  3. Poskytovateľ má právo
    • na zaplatenie ceny služby riadne a včas
    • neuzavrieť zmluvu so záujemcom, a to aj bez udania dôvodu (záujemca nemá na uzatvorenie zmluvy právny nárok).
  4. Objednávateľ nie je oprávnený previesť práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu.
  5. Objednávateľ je povinný najmä:
    • poskytnúť poskytovateľovi pravdivé a úplné informácie potrebné na poskytnutie služby
    • zaplatiť poskytovateľovi dohodnutú cenu služby
    • dodržiavať podmienky stanovené v týchto obchodných podmienkach a pokyny dané poskytovateľom

Článok VIII

Cena za služby

  1. Ceny jednotlivých služieb zverejnených na web stránke poskytovateľa sú aktuálne a platné. Konečná suma zobrazená pred odoslaním objednávky je uvádzaná vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH), keďže poskytovateľ je jej platcom.
  2. Poskytovateľ je viazaný svojou ponukou, vrátane ceny služieb, po celý čas zverejnenia na webovej stránke.
  3. Pokiaľ cena ponúkanej služby nie je zverejnená na webovej stránke, poskytovateľ pripraví a pošle záujemcovi cenovú ponuku mailom.
  4. Hotové výdavky súvisiace s poskytovaním služieb sú zahrnuté v cene len v prípade, že je to vyslovene uvedené na webovej stránke alebo v cenovej ponuke. V opačnom prípade je objednávateľ povinný zaplatiť hotové výdavky súvisiace s poskytovaním služieb, ako napr. súdne a správne poplatky.
  5. Cenu služieb uskutočnenej objednávky možno meniť iba na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán. Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť cenu služby v prípade, že objednávateľ neposkytoval pri objednávke všetky podstatné informácie a/alebo je potrebné poskytnúť aj ďalšie služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene. Poskytovateľ informuje o zmene objednávateľa mailom, pričom objednávateľ má možnosť zmenu potvrdiť alebo odmietnuť. V prípade potvrdenia zmeny ceny, je objednávateľ povinný doplatiť novú cenu v lehote do 3 dní. Pokiaľ objednávateľ so zmenou ceny nesúhlasí, má poskytovateľ nárok na pôvodne dohodnutú cenu za poskytované služby, príp. jej alikvotnú časť ak boli služby poskytnuté len čiastočne.
  6. Poskytovateľ je oprávnený zvýšiť ceny za poskytované služby maximálne o výšku ročnej miery inflácie vyhlásenej Štatistickým úradom Slovenskej republiky aj pri existujúcich zmluvách bez predchádzajúceho súhlasu alebo dohody s objednávateľom počnúc nasledujúcim dňom jej vyhlásenia.
  7. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne meniť cenu služieb uvedených na webovej stránke, pričom nová cena je platná odo dňa zverejnenia. Úprava ceny sa nevzťahuje na objednávky odoslané pred dňom zverejnenia novej ceny.
  8. Objednávateľ zaplatí cenu služieb vopred bankovým prevodom na základe zálohovej faktúry zaslanej na email zadaný v objednávke alebo online cez platobnú bránu. Pokiaľ nedôjde k zaplateniu v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, môže poskytovateľ od zmluvy odstúpiť zaslaním oznámenia mailom.
  9. Objednané služby bude poskytovateľ poskytovať objednávateľovi až po zaplatení zálohovej faktúry objednávateľom na účet poskytovateľa, ak je poskytovateľom vystavená a po podpísaní písomne vyhotovenej zmluvy o poskytovaní služieb oboma zmluvnými stranami, ak to poskytovateľ vyžaduje.
  10. Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť služby v prípade objednávky, ktorá bola odoslaná v nadväznosti na zjavne chybnú cenu služieb zverejnenú na webovej stránke (napr. 0 eur, 1 eur). Poskytovateľ bez zbytočného odkladu oznámi objednávateľovi mailom skutočnú cenu služieb. Pokiaľ objednávateľ s cenou nesúhlasí, poskytovateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
  11. Dokladom o poskytnutí služieb vrátane ceny služieb je faktúra, ktorá je zaslaná objednávateľovi mailom a/alebo uložená v členskej zóne.

Článok IX

Dodacie podmienky

  1. Termín dodania služieb je uvedený pre každú ponúkanú službu určený osobitne, pričom vyplýva z týchto obchodných podmienok a webovej stránky. Termín dodania predstavuje lehotu, do kedy sa poskytovateľ zaväzuje pripraviť a odoslať objednávateľovi podklady potrebné k poskytnutiu služby.
  2. Lehota na poskytnutie služby začína plynúť od okamihu, kedy objednávateľ poskytne poskytovateľovi všetky potrebné informácie a podklady.
  3. Objednávateľ berie na vedomie, že niektoré z poskytovaných služieb (napr. založenie a zmena spoločnosti) sa viaže na tretie osoby (napr. živnostenské úrady, súdy) a poskytovateľ nezodpovedá za včasné splnenie ich zákonných povinností (napr. dodržanie zákonných lehôt). Vzhľadom k tomu, že v súvislosti s poskytovaním niektorých služieb a s plnením povinností tretími osobami môže dôjsť k nepredvídateľným právnym alebo faktickým skutočnostiam, ktoré poskytovateľ nemôže ovplyvniť, uvedená doba predpokladaná doba ukončenia služieb je len orientačná a môže sa v závislostí od týchto skutočností zmeniť. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadnú škodu, ktorá vznikne nedodržaním predpokladanej lehoty na ukončenie poskytovania služieb.
  4. Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť, za účelom poskytnutia objednaných služieb, a to najmä, nie však výlučne:
    1. v čase poskytovania služby denne kontrolovať emailovú adresu, uvedenú v elektronickej objednávke
    2. udržiavať funkčné telefónne číslo, uvedené v elektronickej objednávke
    3. potvrdiť poskytovateľovi doručenie emailových správ
    4. riadiť sa pokynmi poskytovateľa a podľa jeho požiadaviek bez zbytočného odkladu doplniť požadované informácie alebo podklady
    5. po zaslaní dokumentácie na podpis (ak si to dodanie služby vyžaduje) túto vytlačiť cez tlačiareň v dodávateľom doporučenom počte rovnopisov a zabezpečiť jej podpis oprávnenými osobami
    6. zabezpečiť na svoje náklady overenie podpisov na notárskom úrade alebo obecnom úrade na dokumentoch určených poskytovateľom
    7. podpísanú dokumentáciu zaslať na svoje náklady poštou na adresu poskytovateľa alebo mailom v závislosti od pokynov
    8. preberať poštu zaslanú poskytovateľom služby, zasielanú na adresu objednávateľa uvedenú v kontaktnom formulári alebo elektronickej objednávke
  5. Dodacia doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej objednávateľ neposkytuje súčinnosť
  6. Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne predĺžiť dodaciu dobu z dôvodu pracovného vyťaženia. O tejto skutočnosti bude objednávateľ upozornený mailom, pričom pokiaľ so zmenou nesúhlasí, má právo od zmluvy odstúpiť v lehote do 2 dní odo dňa doručenia oznámenia.
  7. Poskytovateľ sa zaväzuje objednávateľa priebežne informovať o prebiehajúcom postupe a lehote ukončenia poskytovania služieb.
  8. Komunikácia medzi objednávateľom a poskytovateľom prebieha najmä elektronicky, v prípade potreby aj telefonicky alebo v listinnej forme, prostredníctvom zásielky zaslanej poštou. Za účelom bezproblémovej komunikácie sa obe zmluvné strany zaväzujú udržiavať počas celej doby poskytovania služieb funkčný email, telefónne číslo a preberanie zásielok na zadanej adrese. Emailová adresa objednávateľa musí byť spôsobilá na prijímanie súborov v „.doc“ a „.pdf“ formáte. Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí s doručovaním daňových a fakturačných dokladov prostredníctvom e-mailu v digitálnom formáte súborov „PDF“." Akúkoľvek zmenu emailu, tel. č. a adresy je každá zmluvná strana povinná bez zbytočného odkladu oznámiť druhej zmluvnej strane. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne objednávateľovi alebo tretej osobe v súvislosti s porušením uvedených povinností a neprevzatím zásielky v odbernej lehote, nedoručením emailu spolu so všetkými prílohami a nedostupnosti telefónneho čísla.
  9. Poskytovateľ si vyhradzuje právo poskytovať služby aj prostredníctvom tretej osoby.

Článok X

Vylúčenie zodpovednosti

  1. Poskytovateľ prostredníctvom webovej stránky, ani v rámci poskytovaných služieb, neposkytuje právne rady alebo služby podľa osobitných právnych predpisov, a teda nemôžu byť ani za také považované.
  2. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi najmä, nie však výlučne, ak objednávateľ:
    1. uviedol nepravdivé alebo neúplné údaje v elektronickej objednávke
    2. neposkytol bezodkladne poskytovateľovi dostatočnú súčinnosť pri poskytovaní služby
    3. nespĺňa zákonné podmienky pre vydanie oprávnenia na podnikanie alebo pre vykonanie požadovanej služby, či zápisu
    4. akýmkoľvek spôsobom pozmenil obsah poskytovateľom poskytnutých dokumentov v súvislosti s poskytnutím služby
    5. neposkytol poskytovateľovi všetky potrebné dokumenty pre poskytnutie služby v požadovanom počte, forme alebo obsahu
  3. Poskytovateľ nezodpovedá za nesprávnosť zápisu alebo za nesprávny výsledkom poskytovania služieb, ktorý je preukázateľne spôsobený treťou osobou (napr. nesprávny zápis súdu do obchodného registra).
  4. Objednávateľ berie na vedomie, že služby sú vykonávané prevažne prostriedkami elektronickej komunikácie. Poskytovateľ nezodpovedá objednávateľovi alebo tretej osobe za škodu spôsobenú priamo alebo nepriamo v súvislosti so zariaďovaním záležitostí v dôsledku použitia technického vybavenia poskytovateľa, hardwaru, softwaru, telefonických liniek, pripojenia prostredníctvom internetovej siete alebo diaľkovým elektronickým prenosom dát.
  5. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vírusy alebo iné napadnutia počítačového systému alebo iných technických zariadení používateľov tejto stránky. Poskytovateľ nezodpovedá za škody, ktoré boli spôsobené chybným pripojením na túto stránku. Ochrana počítača, prípadne údajov nachádzajúcich sa v počítači objednávateľa zaťažuje objednávateľa.
  6. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škodu spôsobenú treťou osobou v súvislosti s používaním tejto stránky a/alebo poskytovaním služieb.

Článok XI

Odstúpenie od zmluvy

  1. Odstúpenie od zmluvy objednávateľa, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov.
  2. Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb.
  3. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
    1. poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby
    2. poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy
    príp. v iných prípadoch ustanovených zákonom.
  4. Ak sa má na základe zmluvy začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, udeľuje spotrebiteľ súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. V takom prípade stráca spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy.
  5. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe zaslaním do jeho sídla alebo emailom, pričom použiť môže formulár na odstúpenie od zmluvy.
  6. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň uvedenej lehoty.
  7. V prípade odstúpenia od zmluvy je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa ust. § 10 ods. 5 zákona č. 102/2014 Z.z., t.j. cenu za skutočne poskytnuté plnenie poskytovateľom do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy po tom, čo udelil poskytovateľovi súhlas v zmysle podľa § 4 ods. 6 zákona 102/2014.
  8. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe, ak nebolo dohodnuté inak.
  9. Odstúpenie od zmluvy objednávateľom podnikateľom sa spravuje príslušnými ustanovenia Obch. zák.
  10. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy, v prípade, že
    1. objednávateľ neposkytuje potrebnú súčinnosť v stanovenej lehote
    2. objednávateľ porušil niektoré z ustanovení týchto obchodných podmienok
    3. nie sú splnené zákonom stanovené podmienky pre poskytnutie služby zo strany objednávateľa (napr. objednávateľ nespĺňa všeobecné alebo osobitné podmienky spôsobilosti na vykonávanie daného predmetu podnikania)

Článok XII

Riešenie sporov

  1. Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi zmluvnými stranami v súvislosti s používaním webovej stránky a uzatvorenia zmluvy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc súdom Slovenskej republiky.
  3. V prípade vzniku sporu medzi je spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spotrebiteľ spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva. Žiadosť o nápravu je možné zaslať elektronickou poštou na e-mail poskytovateľa alebo poštou do sídla spoločnosti. Pokiaľ poskytovateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu niektorému zo subjektov alternatívneho riešenia sporov.
  4. Podmienky alternatívneho riešenia sporu upravuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov.
  5. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je právnická osoba zapísaná v zozname vedenom Ministerstvom vnútra SR alebo Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
  6. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenie sporov RSO, prevádzkovanou EÚ. Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_en. Právo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má spotrebiteľ.
  7. Riešenia sporov niektorým zo subjektov alternatívneho riešenia sporov sa môže domáhať len spotrebiteľ. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  8. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv uzatvorených na diaľku.
  9. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť v zákonom stanovených prípadoch, napríklad ak vyčíslená hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur alebo ak podá spotrebiteľ návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty na vyjadrenie k žiadosti.
  10. Alternatívne riešenie sporov je v zásade bezplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa žiadať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 eur.
  11. Subjekt alternatívneho riešenia sporov postupuje pri alternatívnom riešení sporu tak, aby bol spor čo najrýchlejšie vyriešený, predchádza zbytočným prieťahom, koná hospodárne a bez zbytočného a neprimeraného zaťažovania strán sporu a iných osôb; ak je to možné, pri komunikácii využíva najmä telefonický kontakt a elektronické prostriedky.
  12. Subjekt alternatívneho riešenia sporov ukončí alternatívne riešenie sporu do 90 dní odo dňa jeho začatia. V osobitne zložitých prípadoch môže subjekt alternatívneho riešenia sporov lehotu podľa prvej vety predĺžiť o 30 dní, a to aj opakovane. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný o každom predĺžení lehoty podľa druhej vety bezodkladne informovať strany sporu spolu s uvedením dôvodu predĺženia lehoty.
  13. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody a subjekt alternatívneho riešenia sporov na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému záveru, že predávajúci porušil práva spotrebiteľa podľa predpisov na ochranu práv spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska.

Článok XIII

Zodpovednosť za vady a reklamácie

  1. Poskytovateľ poskytuje služby bez vád.
  2. Pokiaľ objednávateľovi neboli poskytnuté služby riadne a včas, príp. nie je spokojný s poskytnutou službou, môže v lehote do 30 dní službu reklamovať u poskytovateľa.
  3. Reklamáciu je možné uplatniť zaslaním oznámenia e-mailom alebo poštou do sídla spoločnosti. Použiť je pritom možné reklamačný protokol zverejnený na webovej stránke.
  4. Poskytovateľ je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť.

Článok XIV

Platnosť zmluvy

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do riadneho splnenia si povinností oboch zmluvných strán vyplývajúcich im z tejto zmluvy a týchto obchodných podmienok, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou.
  2. V prípadoch stanovených zákonom a týmito obchodnými podmienkami sú zmluvné strany oprávnené zmluvu vypovedať alebo odstúpiť od zmluvy.
  3. V prípade zániku zmluvy pred ukončením poskytovania služieb z dôvodu odstúpenia od zmluvy poskytovateľom, objednávateľ nemá nárok na vrátenie už zaplatenej ceny, a to ani jej alikvotnej časti. V prípade výpovede zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie virtuálneho sídla, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti ceny. V prípade zániku zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie účtovných služieb alebo založenie a zmena spoločnosti, má objednávateľ nárok na vrátenie alikvotnej časti zaplatenej ceny len v prípade, ak služby v čase zániku zmluvy neboli poskytované, okrem prípadu keď neposkytnutie služby bolo spôsobené z dôvodov na strane objednávateľa (napr. nepredloženie potrebných dokladov a pod.). Poskytovateľ má nárok na zaplatenie už poskytnutých služieb aj v prípade zániku zmluvy pred dohodnutou dobou.

Článok XV

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje dotknutých osôb poskytovateľ spracúva v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“).
  2. Podmienky spracúvania osobných údajov sú špecifikované na internetovej stránke omegaconsulting.sk v sekcii Ochrana osobných údajov.

Článok XVI

Autorské práva

  1. Všetok obsah, t.j. zvukový, obrazový a obrazovo-zvukový záznam, texty a iné, je autorským dielom poskytovateľa, ktorý je chránený v zmysle zákona 618/2003 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov.
  2. Bez súhlasu autora, ktorým je poskytovateľ, je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.

Článok XVII

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na stránkach webovej stránky omegaconsulting.sk v deň odoslania objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a platia aj pre objednávky alebo uzavreté zmluvy mimo webového priestoru poskytovateľa (napr. v jeho podnikateľských priestoroch).
  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy.
  3. Právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb., zákona č. 250/2007 Z. z., zákona č. 102/2014 Z. z. ako aj inými súvisiacimi predpismi. Právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom podnikateľom sa riadia podľa príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb.
  4. Tieto obchodné podmienky sú vypracované advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa webovej stránky omegaconsulting.sk, pričom sú chránené v zmysle zákona 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
  5. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.12.2023.